Ze keren er zelf allemaal voor hun deur
Even de tekst hier up to date maken:
Zondag 15 Mei 2011 Rekem - Alden-Biesen - Rekem
Isabellastraat 5 - 3621 Rekem
Start omstreeks 10.00 uur
Tocht loopt gedeeltelijk over het fietsroutenetwerk en is niet helemaal vlak.
Lengte ongeveer 55 Km.
Rekem Alden-Biesen is 30 Km, Pause , dan 25 Km terug naar Rekem
Eerste verkenningen zijn achter de rug, was eerst de bedoeling om zoveel mogelijk over het fietsroutenetwerk te rijden, maar het is niet overal berijdbaar voor velomobielen en trike's.
De rit loopt als volgd: Rekem - langs knooppunt 140 richting 131 - Lanaken - Gellik - korte klim richting Eigenbilzen, aan het kanaal over de brug en dan Links om onder de brug door richting knooppunt 69 - 104, aan het ronde punt even om en dan richting knooppunt 84 met een kleine omweg, dan richting 85 Bilzen, door het centrum richting 108, aan kruispunt Pasbrugstraat Links, korte klim tot aan de autostradebrug Rechts 108 korte klim tot Rijkhoven dan de moeilijkste klim tot 68 en pauze aan Apostelhuis Alden-Biesen. ongeveer 30 km
Vertrek in Alden-Biesen richting Kl. Spouwen, eerste weg Links, eerste Links, eerste Rechts, aan kruispunt Riemsterweg Links, eerste Rechts, blijven volgen (korte klim), aan kruispunt recht door, blijven volgen, aan N758 Links, blijven volgen, aan kruispunt Mopertingen Rechtdoor, richting Eigenbilzen, in S- bocht even Rechts aanhouden ( kasseien) dan rechtdoor, fietsroutenetwerk richting 66 - 65 - 131 - 54 - 58 Rekem.
Bij mijn laatste verkenning kwam ik maar aan 50 km, ik ga het nog eens over doen als het zo is ga ik proberen om nog een kleine lus toe te voegen.
IEDEREEN WELKOM