Indoorwedstrijd op 23 december
-
- Junior
- Postcode: 2300
- Contacteer:
Indoorwedstrijd op 23 december
De eerste indoorwedstrijd van deze winter zal doorgaan op 23 december bij RacelandKart in Meeuwen.
Meer info: website Hpv Belgium
Meer info: website Hpv Belgium
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
mijn hurri staat nog in zomertenu, dus ik weet niet of ik mee rijd dit jaar,
het is intussen al zo lang geleden dat ik nog eens deftig gefietst heb, dat ik eigenlijk al voor mezelf besloten heb, een sabbath-jaar te houden wat betreft indoor-racen.
ik kan me daar begin 2008 gelukkig nog in herzien, maar dan voor tegen die tijd,
dat alvast de beste moge winnen en dat de afwezigen ongelijk mogen hebben
het is intussen al zo lang geleden dat ik nog eens deftig gefietst heb, dat ik eigenlijk al voor mezelf besloten heb, een sabbath-jaar te houden wat betreft indoor-racen.
ik kan me daar begin 2008 gelukkig nog in herzien, maar dan voor tegen die tijd,
dat alvast de beste moge winnen en dat de afwezigen ongelijk mogen hebben
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- Jan.E
- catering
- Postcode: 3520
- Fiets: te veel fietsen om op te noemen
- Contacteer:
Indoor racen is voor mij de mooiste ligfietsdiscipline. Een kwartier alles geven, zo plat en zo hard mogelijk door de bochten. Heerlijk. Wie zijn fiets echt wil leren kennen kan ik dit ten zeerste aanraden. Trouwens het is een goede besteding van uw zondag, die anders toch alleen maar voorbijwaait en regent. 

- Duckjibepete
- dokter
- Contacteer:
zie mijne nieuwe avatar... was gisteren toen we moesten binnenblijven van die van het nieuws de zjanettenJan.E schreef:Zijn er ook nog echte mannen op dit forum???![]()
![]()

Ikke ga met de Jester indooren!!!! (bij gebrek aan beter omdat de Jan mijnen tai gekocht heeft) Steek er een achterwiel in van de mtb, want krijg van Jonathan geen nieuw

ride to live, live to ride
- quattrovelootje
- General Manager
- Postcode: 2380
- Fiets: Azub Tricon 26
- Velomobiel: Quattrovelo #66
- Contacteer: