Lidgeld HPV 2007
- Johan Clerx
- General Manager
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Contacteer:
- Edje
- General Manager
- Postcode: 3530
- Fiets: Rans Sequoia
- Contacteer:
Johan gaat me niet over meningen en verzekeringen,ik kan me best zelf een verzekering afsluiten. Heb ik al bewezen trouwens.
Wat mag een lid verwachten van hpv.
btw Eric, bewonder je inzet voor de boekjes echt wel (ik bekijk het als een kerstcadeautje
)
Ik krijg een mailtje terug van HPV, je bent trouwens verzekerd op alle organisaties van HPV.
Wat mag een lid verwachten van hpv.
btw Eric, bewonder je inzet voor de boekjes echt wel (ik bekijk het als een kerstcadeautje

Ik krijg een mailtje terug van HPV, je bent trouwens verzekerd op alle organisaties van HPV.
Laatst gewijzigd door Edje op wo 13 dec 2006, 19:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen
- Johan Clerx
- General Manager
- Contacteer:
HPV is een heel kleine vereniging Edje. Bij zulke verenigingen is het dikwijls zo dat de leden zelf het bestuur uitmaken en de weg aangeven. Dat ze zelf bepalen wat zijn verwachten van hun vereniging.
Ik hoop dat we dat we van HPV ook zo'n vereniging kunnen maken. Iedereen heeft de mogelijkheid om hier zijn mening te geven en zijn ideeën te laten komen.
Is misschien een beetje via het principe "Don't ask what HPV can do for you but what you can do for HPV
.
Ik weet het, ik ben hier misschien weer eens de naiëveling aan het uithangen maar ik blijf het geklaag over HPV jammer vinden. Temeer omdat ik weet dat er heel wat mensen zijn die heel wat tijd in deze vereniging stoppen.
Ik hoop dat we dat we van HPV ook zo'n vereniging kunnen maken. Iedereen heeft de mogelijkheid om hier zijn mening te geven en zijn ideeën te laten komen.
Is misschien een beetje via het principe "Don't ask what HPV can do for you but what you can do for HPV

Ik weet het, ik ben hier misschien weer eens de naiëveling aan het uithangen maar ik blijf het geklaag over HPV jammer vinden. Temeer omdat ik weet dat er heel wat mensen zijn die heel wat tijd in deze vereniging stoppen.
- renaat
- Helper
- Postcode: 9820
- Fiets: M5 CLR
- Contacteer:
Hi,
als ik me niet vergis gaat het over deze verzekering.
Dit is redelijk duidelijk denk ik.
De vraag die op eenieders lippen brandt: geldt die verzekering ook als we alleen gaan trainen? Als we op bvb op het circuit van Zolder gaan trainen met een aantal van ons?
Of is het enkel voor op de wedstrijden en evenementen georganiseerd door HPVB?
Gemodificieerd: dit was de link: http://www.sportievak.be/SCjaarverzekering.htm/ maar blijkbaar werkt dit niet en moet je via http://www.sportievak.be doorklikken. Met excuses.
als ik me niet vergis gaat het over deze verzekering.
Dit is redelijk duidelijk denk ik.
De vraag die op eenieders lippen brandt: geldt die verzekering ook als we alleen gaan trainen? Als we op bvb op het circuit van Zolder gaan trainen met een aantal van ons?
Of is het enkel voor op de wedstrijden en evenementen georganiseerd door HPVB?
Gemodificieerd: dit was de link: http://www.sportievak.be/SCjaarverzekering.htm/ maar blijkbaar werkt dit niet en moet je via http://www.sportievak.be doorklikken. Met excuses.
Laatst gewijzigd door renaat op wo 13 dec 2006, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz,
renaat
renaat
- Johan Clerx
- General Manager
- Contacteer:
Renaat,
Om een af andere reden kan ik jouw link niet openen, maar over de sportivacverzekering kunnen jullie heel wat info vinden in deze topic: http://gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=1776
Om een af andere reden kan ik jouw link niet openen, maar over de sportivacverzekering kunnen jullie heel wat info vinden in deze topic: http://gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=1776
- Edje
- General Manager
- Postcode: 3530
- Fiets: Rans Sequoia
- Contacteer:
Renaat het is nu net die verzekering die er niet meer bijzit, deze heb ik zelf bedongen, en ja die telde tijdens oefenritten zelfs als je alleen op de baan was, de wedstrijden werden niet gedekt door deze polis, hier is een andere polis voor die organisatie van HPV en wedstrijden dekt. btw verzekeringpolis vind je hier http://www.sportievak.be
Ik zou willen weten welke verzekering er overblijft?
Ik zou willen weten welke verzekering er overblijft?

Laatst gewijzigd door Edje op wo 13 dec 2006, 19:03, 3 keer totaal gewijzigd.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen
- Johan Clerx
- General Manager
- Contacteer:
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
de ritten van gentse liggers die op de kalender van HPV voorkomen zijn automatisch ritten van hpv en dus wél verzekerd.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
-
- General Manager
- Postcode: 8755
- Fiets: Mango Plus
- Contacteer:
Alleen is het soms een hele krachttoer om een toertocht op die kalender te krijgen... Ik spreek uit ervaring! En soms, alle inspanningen ten spijt, lukt het dan nog niet...Wouter schreef:de ritten van gentse liggers die op de kalender van HPV voorkomen zijn automatisch ritten van hpv en dus wél verzekerd.
- graddus
- knopenhakkert
- Postcode: 4575NA
- Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
- Contacteer:
En dat is nu precies de reden dat wij de toenadering tot HPV hebben uitgebreid, zodat dit soort akkefietjes beter afgehandeld zullen worden. Voorbeeld, op mijn vraag om de nocturne op de agenda te zetten was binnen twee dagen aktie ondernomen. We moeten natuurlijk ook niet uit het oog verliezen dat het bijhouden van die website ook maar liefdewerk oud papier is he.
Voor het plaatsen van een evenement op de site van HPV Belgium gewoon een mailtje sturen naar info@hpv.be
Voor het plaatsen van een evenement op de site van HPV Belgium gewoon een mailtje sturen naar info@hpv.be
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
eeuwige, ik kan informatief weergeven dat hpv een viertal spreekbuizen naar het forum toe (en omgekeerd) heeft zijnde, johan clerx, marini, luc willaert en ikzelf, ook bram volgt het forum in de mate van het mogelijke.
wil je een activiteit op die kalender kan dat ook via ons nietwaar?
wil je een activiteit op die kalender kan dat ook via ons nietwaar?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be