Nu valt het wel mee, eens ik op kruissnelheid kom (25 km/u) heb ik overschot, waardoor ik wel eens onbewust naar de 29/30 km/u ga. Maar vorige winter had ik het echt nodig om rustig op de 25-27 te kunnen blijven. Op stand 2 ging ik veel te snel (of lag ik in slaap te vallen) in eco-stand kon ik het niet houden. Maar het vertrekken en een hellinkje nemen gaan nu wel vlotter in eco-stand. En een verrassend en positief neveneffect was een langere actieradius van de batterij.Jo2p schreef:Dank, heb je blog gelezen. Jouw verhaal lijkt wel wat op mijn beleving. In de eco net te weinig prut, en in standaard brand je de batterij te snel op. Ga eerst maar eens spelen met de knoppen, dus als ik op snelheid ben, zo ergens bij de 20km/u dan op eco zetten. Als dat bevalt maar eens naar Dronten toe voor een aanpassing. Wel jammer dat je dat niet zelf kunt instellen.
(btw: de Flevobike is in Dronten voor herstel, voor de tweede keer reeds)