Verzameldraad?

Tips, richtlijnen, ideëen, suggesties...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Verzameldraad?

#1 Bericht door eeuwige reiziger »

Is het niet opportuun om een verzameldraad met sticky op te starten voor 'waarschuwigen'? Slecht wegdek, best niet te volgen omleidingen, te vermijden straten... Ik heb in de rubriek veiligheid kort geleden een waarschuwing voor een slecht stuk jaagpad langs het Schipdonkkanaal geplaatst. Nu wil ik er nog eentje bijzetten over het jaagpad aan de Leie. Maar als dat nog gebeurt, dan wordt het onoverzichtelijk. Vaak gaat het toch maar om één berichtje.

In welke rubriek zou zo'n verzameldraad dan het best thuishoren? Veiligheid? Fietsroute?
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3852
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Verzameldraad?

#2 Bericht door bicky »

een appart topic opstarten kan altijd, maar lijkt mee een draadje zonder einde.
eerste adres om te contacteren is meldpuntfietspaden.be

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Verzameldraad?

#3 Bericht door eeuwige reiziger »

bicky schreef:een appart topic opstarten kan altijd, maar lijkt mee een draadje zonder einde.
eerste adres om te contacteren is meldpuntfietspaden.be
Doe ik altijd, maar soms duurt het eeuwen voor er ingegrepen wordt. In de tussentijd kan het wel handig zijn om andere liggers te waarschuwen en te behoeden voor onaangename verrrassingen.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie