Go-one-3 velomobiel

Hier kan je verschillende ligfietsen, trikes, velomobielen bespreken. 1 tread per model aub.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Barthilomeus
Junior
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 31 aug 2014, 21:19
Postcode: 7555
Fiets: Eigenbouw Lowracer
Contacteer:

Go-one-3 velomobiel

#1 Bericht door Barthilomeus »

Heeft iemand hier ervaring mee? Is met trapondersteuning 450 watt. Ziet er wel leuk uit.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Go-one-3 velomobiel

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

Barthilomeus schreef:Heeft iemand hier ervaring mee? Is met trapondersteuning 450 watt. Ziet er wel leuk uit.
Is dit niet de Go-One van vele jaren geleden? Bij mijn weten wordt dat model al lang niet meer geproduceerd.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: Go-one-3 velomobiel

#3 Bericht door Peter J »

eeuwige reiziger schreef:
Barthilomeus schreef:Heeft iemand hier ervaring mee? Is met trapondersteuning 450 watt. Ziet er wel leuk uit.
Is dit niet de Go-One van vele jaren geleden? Bij mijn weten wordt dat model al lang niet meer geproduceerd.
Die is inderdaad al een hele tijd uit productie...
TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Go-one-3 velomobiel

#4 Bericht door eeuwige reiziger »

Peter J schreef: Die is inderdaad al een hele tijd uit productie...
Dat dacht ik wel. In Noord-Amerika werden die Go-ones soms wel eens verkocht met elektrische ondersteuning. En enige tijd geleden kwam er zo eentje in West-Vlaanderen boven water.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie