hun email adres geeft continue een foutmelding, en dit zowel thuis via mijn gewoon internet, als via mijn werk email adres als via de webmail van mijn internet provider.
ik krijg thuis altijd een
en op het werkDelivery status notification (failure)
The following message to <*** email adres zoals hierboven****> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 554-'5.7.1 <mailrelay110.isp.belgacom.be[195.238.20.137]>: Client host rejected: Netblock known for sending spam. Please use your providers smarthost to send mail'
This is an automated message from the *****server werk********.
The message returned below could not be delivered to its
intended destinations.
For further assistance please contact your local helpdesk
or your ****************************************
**************************
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.
<***email van hierboven****>: host mx1.********.net[**.***.245.145] said: 554 5.7.1
Client host rejected: cannot find your hostname, [***.***.219.42] (in reply
to RCPT TO command)
ik heb hen dan via de webform een mail gestuurd, daar hebben ze op geantwoord maar ik kan hen daarop alweer niet terug mailen.