jaagpad Gavere - Merelbeke

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

jaagpad Gavere - Merelbeke

#1 Bericht door paulheyndrickx »

Lang geleden dat ik daar nog op de rechteroever van de Schelde heb gefietst. Het jaagpad lag er daar vroeger bedroevend bij: boomwortels, gruis, uitgeputte racefietsers, ...
Hoe is het daar nu gesteld?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: jaagpad Gavere - Merelbeke

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

paulheyndrickx schreef:Lang geleden dat ik daar nog op de rechteroever van de Schelde heb gefietst. Het jaagpad lag er daar vroeger bedroevend bij: boomwortels, gruis, uitgeputte racefietsers, ...
Hoe is het daar nu gesteld?
Op een dag na is het welgeteld een jaar geleden dat ik dat stuk voor de eerste keer heb verkend. Ik moest die dag in Merelbeke zijn. Eens de zaken daar geregeld ging het dan langs de rechteroever richting Gavere. Mooie omgeving, maar met "een kwalitatief ondermaats jaagpad". Of anders gezegd: een waar festijn voor 4x4, maar een ramp voor een velomobiel.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3852
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: jaagpad Gavere - Merelbeke

#3 Bericht door bicky »

Er is nog niets veranderd.
Ik ben er nog overgereden met de velomobiel maar je bent beter aan de linkeroever. Kan je onbezorgd doorscheuren en genieten van de snelheid ribbels

Plaats reactie