Fietsen in Thailand....

Verslagen over evenementen, toertochten, reizen...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
fred101060
kmvreter v/d maand
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 06 apr 2005, 18:10
Locatie: purmerend
Contacteer:

Fietsen in Thailand....

#1 Bericht door fred101060 »

Hé hé,
Weer terug in de bewoonde wereld. Was dus met de meiden naar Thailand, daar genoten van Bangkok en Shiang-Mai waar we ook hebben gefietst met zijn allen. In de morgen kregen we eerst een uitleg hoe een fiets werkt dat wil zeggen hoe je moet remmen en moet gaan schakelen(de gids begreep niet goed dat wij worden geboren met een fiets aan de hand) maar had het snel door nadat hij Sunny en Indy had zien fietsen dat verdere uitleg geheel overbodig was. Wilde wel dat we een helm op gingen doen maar dat werd ons toch even teveel. Een heerlijke rondrit van ongeveer 30 kilometer gemaakt in de omgeving, veel tempels gezien daar en veel bekijks gehad met twee blonde dames een rode dame en ondergetekende. Al pratende met de gids kwam ik erachter dat er in Thailand in ieder geval 1 ligfiets moet rondrijden want de eigenaar van het fiets verhuur bedrijf heeft er een, heb niet met zekerheid kunnen vaststelen wat voor 1 het is maar ik vermoed een Huricane, die is door een Nederlandse dame opgestuurd of meegenomen dat weet ik niet. Maar er is er één.
www.kingstar.nl
mijn sponsor

Plaats reactie