ligfietshirt

in welke kleur wil jij je ligfietsshirt?

zwart
4
9%
donkerblauw
5
12%
lichtblauw
5
12%
rood
7
16%
geel
10
23%
groen
1
2%
wit
4
9%
meerdere kleuren
5
12%
andere kleur
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

ligfietshirt

#1 Bericht door Wouter D »

in navolging van de Tshirt-topic begin ik nu een nieuwe topic over ligfietsshtirs en dus hier nog een het bericht dat ik daar zette.

Dag Wouter,

De prijs van de trui BTW incl. is voor het raglanmodel 52,03 euro en
voor het sportmodel 46,89 euro.
Er is geen extra kost voor de zak vooraan omdat deze achteraan wegvalt.
In deze prijs van de truien zit al de digitale druk , kleuren en wissel
van kleuren onbeperkt en bedrukt vooraan en achteraan.
Logo's liefst in illustrator , .ai , .eps , liefst geen jpeg.

Sportieve groeten,
Dirk Wayenberg.

het verschil in model is hetvolgende:
ranglan is met doorlopende schouder
sport is met naad op de schouder (voor de mouwen)

nu moet ik juust nog een ontwerp zien ineen te te krijgen; kreeg al volgend voorstel: vooraan klein logo met Belguim in onderschrift
achteraan groot logo plus site.

meerdere ideeen zijn meer dan welkom.
ook zoek ik een paar basiskleuren volgen welke we kunnen werken om een mooi geheel te krijgen. Ik zou willen weten naar welke shirt-kleur jullie voorkeur uitgaat. al kan ieder eigenlijk probleemloos zijn eigen kleur kiezen, zou er toch enige regelmaat in willen. dus op basis van jullie antwoorden zouden we kunnen kijken om drie of vier basis kleuren te maken, of gewoon elk zijn eigen kleur laten kiezen.

verder nog de kwestie: korte pf lange mouw? de bovenstaande prijzen zijn voor korte mouw.

dus eerst ontwerpen en voorkeuren weergeven, dan pas bestellen, elk shirt kan appart besteld worden, prijs blijft gelijk. levertijd 8 tot 10 weken.

laat eens jullie mening horen. het is in jullie eigenbelang.

wat korte of lange mouw betreft, denk eens te beginnen met korte mouw, als dat succes oogst kunnen we naar het herfst-winterseizoen, nog steeds kijken voor thermo- of regenjasjes. mat de betreffende prijs erbij dus he.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: ligfietshirt

#2 Bericht door Ward De Meyer »

Ik verkies geel, maar kunnen die gewone T-shirts van de gentse liggers eigenlijk ook niet in verschillende kleuren geleverd worden?

Zoja, koop ik er enkele. Maar dat grijs is zo saai... :?
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

#3 Bericht door renaat »

Ik zou het tof vinden om een wedstrijdshirt te hebben van de Gentse Liggers. Geel lijkt me dan ook een geschikt kleur :-)

Greetz,
renaat

PS voor wedstrijden is het van belang dat de kledij niet los hangt en "fladdert", de goede maten weten te vinden zal een opdracht zijn
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#4 Bericht door GeertJ »

ff mijn eigen mening van kleur zeggen eh :wink: Alles behalve geel alstublieft eh, ik moet nu al nen zonnebril opzetten als de zon schijnt, wa gaat da zijn als wel allemaal gele shirts dragen 8) :lol: :P .
Mss beter van een paar keuzes te kunne hebben, maar dacht dat da wel kon he wouter.
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#5 Bericht door Duckjibepete »

zorg dat er ook S-maten bijzijn! Ne medium is voor mij misschien nog te groot, niet iedereen is zo breed als jij hé wouter... :lol: Wat die kleuren betreft, graag limoengroen of fuchia :roll:
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#6 Bericht door GeertJ »

en ook een paar XL'kes :oops:
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#7 Bericht door Johan Clerx »

en zeker ene xxl :oops:

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#8 Bericht door Ward De Meyer »

een extra small is ook welkom :lol:

Ward- Past goed in zijne velomobiel -De Meyer
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#9 Bericht door Wouter D »

johan, geen xxl he, het zijn fietsshirts, van die nauwaansluitende shirts die bij de coureurs ook teen en tander doen met zweet.
als ik de kleurkeuzes zie, lijkt het me goed haalbaar van gewoon voor ieder zijn voorkeur te bestellen, komt kwa prijs toch op hetzelfde neer.

het belangerijkste wat we zeker niet over het hoofd mogen zien is wat we erop zetten he,

mij persoonlijk lijkt het voldoende van enkel logo en site op de voorkant (klein of groot), maar op de achterkant kan ook wel wat hoor, of een ingeving: we gaan zowiso werken met het originele logo met de drie kleuren. als we nu op de linkertepel enkel het logo klein zetten, op de rug groot 'gentse liggers' en op de mouwtjes de site in het wit (bij een donkere kleur) in het zwart bij een bleke kleur. en zo op die manier dat gewoon rond de rand van de mouwen zit he, altijd recht te lezen.
kan dat idee door de beugel?

er waren er die eventueel een vermelding naar onze nationaliteit wilden bijzetten, questie van herkenning in het buitenland. is geen must, maar ook een idee.

swat om eruit te komen heb ik vooral jullie hulp nodig.
zou eigen dubbele poll moeten kunnen starten, waarin ook kan gekozen worden tussen het sportmodel en het ranglanmodel. maar tegen de tijd dat het op bestellen aankomt vraag ik wel een informatistische vrijwilliger die een pagina wil aanmaken die het bestellen vergemakkelijkt.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#10 Bericht door GeertJ »

heb je toevallig geen fotoke van de modellen? Want wat je onder sport of raglanmodel bedoeld... Kheb der geen flauw idee van...
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#11 Bericht door Wouter D »

een heel eenvoudig uitleggen, bij de sportversie zijn de mouwen eraangenaaid
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#12 Bericht door wost »

Wouter, ik mis waarschijnlijk iets. Je komt telkens terug met de grote opdruk achteraan waarom? Die zie je dan niet als je fietst. Web op de mouwen is super. En verder groot loge vooraan en klein achteraan boven zodat het boven je stoeltje uitkomt. 2cm onder de kraag of zo.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#13 Bericht door Duckjibepete »

wost schreef:En verder groot loge vooraan en klein achteraan boven zodat het boven je stoeltje uitkomt. 2cm onder de kraag of zo.
Yep, zo moet het!!! :wink:
ride to live, live to ride

gert
Junior
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 20 jun 2004, 10:22
Postcode: 9450
Fiets: gele hurri sport
Locatie: haaltert
Contacteer:

#14 Bericht door gert »

Klein logo vooraan thv linker tepel lijkt me OK en achteraan groot logo met naam en evt "Belgium" eronder voor de chauvinisten onder ons. Spijtig dat de bukkers de achterkant niet zien (we liggen erop) wanneer we ze voorbij tjezen :lol: En om wat af te wijken van die bukkersclubs vind ik een kakofonie van verschillende kleuren voor elk van ons zeker goe zitten. Eigenlijk is het me gelijk , als we maar een pakkie aanhebben :wink:

Groetjes Gert the yellow one \:D/

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#15 Bericht door Ward De Meyer »

Ja, laten we er AUB geen uniformschool van maken!
Optima Stinger EX met Aeropunt

Plaats reactie