kinderen vervoeren met ligfiets/trike

Informatie en advies voor kandidaat ligfietsers of beginners
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
CapoJan
General Manager
Berichten: 2568
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 12:53
Postcode: 9050
Fiets: Flevobike E-Orca + Thorax eTangens
Locatie: Gent (Gentbrugge)
Velomobiel: Flevobike E-Orca 201
Contacteer:

Re: kinderen vervoeren met ligfiets/trike

#16 Bericht door CapoJan »

Anderzijds: als je een tweewielige ligfiets neemt, kun je daar een kinderkar (of Hase Trets of zo) achter hangen. Als die er niet aan hangt, heb je een behoorlijk snelle fiets. Een trike blijft een trike, met of zonder kar, met de voor- en nadelen ervan.
Flevobike E-Orca - Thorax eTangens - Nazca ePaseo
http://metdefietsonderweg.blogspot.com

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: kinderen vervoeren met ligfiets/trike

#17 Bericht door Wouter D »

bedankt Helen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: kinderen vervoeren met ligfiets/trike

#18 Bericht door Martin »

Ik weet een prachtige trets te koop staan. Hij heeft ook een regenkap die nog nooit is gebruikt, de trekstang of dissel is aanwezig. Momenteel zit er ook een ondersteuning op maar de batterij is dood omdat deze al jaren niet meer is gebruikt. Staat gewoon stof te vergaren in de schuur. naar ik dacht is er ook een tas aanwezig die men achter de tret monteerd.
Zelf heb ik nog een sinner comfort USVA in de aanbieding, kun je een treintje maken zoals ik met mijn zoon.
De easy rider sport van mijn zoon komt binnenkort ook in de verkoop als ik klaar ben met de renovatie van zijn Kettwiezel.
model van de sinner zoals in het filmpje maar dan in grijze kleur, de easy sport is deze van op het filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=NvR6Cjc3ZfA
Ook mijn eigen Sinner comfort met motor staat te koop, deze zie je in het tweede filmpje waar ik de easy sport trek. de motor is krachtig genoeg om twee trikes te trekken.
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

Plaats reactie