Kanalen en rivierenroute Leuven - Veurne

Je favoriete fietsroutes
Bericht
Auteur
gentenoare
Junior
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 18:04
Postcode: 3040
Fiets: WAW 263
Contacteer:

Kanalen en rivierenroute Leuven - Veurne

#1 Bericht door gentenoare »

Hi Helen, tijdje geleden dat ik nog op t forum gelezen heb en nu lees ik jammerlijk dat je WAW gesneuveld is. Hopelijk wordt hij snel terug gefixt.terug in orde.
Ik heb intussen een 1850 km op de teller en hij doet het echt goed afgezien van een paar kleinigheden;
Om te pendelen moet je zonder veel onderhoud kunnen rekenen op de machine. Voorlopig lukt dat heel goed, mijn WAW heeft al heel wat te verwerken gekregen, mijn route is voor 80% oncomfortabele weg met dan nog veel verkeer, behalve sneeuw en ijzel heb ik alle mogelijke weer gehad en is mijn kap zelf 1 keer afgewaaid. Onvoorstelbaar hoe stabiel en solide de stuurinrichting en ophanging is, de lekbestendige marathon plus banden doen voorlopig ook hun werk (1 keer om de 3 weken een beetje bijpompen), ketting en rohloff achternaaf lijken de e + mankracht ook goed de baas te kunnen. Enkel de voorlichten zijn niet optimaal ingesteld en de schakelaar voor de pinkers heeft ergens een slecht contact. Voor de rest super machine, ben benieuwd hoe lang ik het zonder brokken of reparatie zal uitzingen.

Groetjes Xavier
E WAW 263

Plaats reactie