Helaas krijg ik héél rap koude vingers en tenen en ben regelmatig helemaal onderkoeld halverwege de rit

Na weer eens nek-schouder-pols-zadelpijn tijdens het wekelijkse racefietstochtje met de wielerclub (ja, ik ben er zo eentje) kreeg ik het idee om eens een ligfiets te proberen

Voor het woonwerktraject door het "fietsvriendelijke" Brussel zie ik me zo'n open ligfiets toch niet gebruiken (mijn onderkoelingsprobleem geraakt er ook niet mee opgelost).
Maar nu begin ik stilletjes (en snel harder en harder) te dromen van een velomobiel. Ik verslind alle blogs en google me verloren.
Maar als ik er met mijn omgeving over spreek, loop ik tegen de gebruikelijke (voor)oordelen aan.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
(Ok, toen ik de Greenmachine leende, vroeg ik ook of er geen hoofdsteun bij hoorde - beginnersfoutje

Er is nog een hele weg te gaan, maar nu ik in Gent heb mogen kennismaken met de e-Orca's, WAW en Strada ben ik helemaal overtuigd!
Het moeilijkste wordt: in welke kleur ga ik mijn e-Orca kiezen? (O ja, en mijn lieve echtgenoot overtuigen natuurlijk)