pistes recyclables

Verslagen over evenementen, toertochten, reizen...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

pistes recyclables

#1 Bericht door crash-quest-dummy »

geen verslag van een toertocht, beurs of ander evenement, maar simpelweg van een ontmoeting op de fiets-o-strade met een Zwitser per A4+zonnepaneel.

Gisteren enige tijd aan de klap geraakt met een Zwitserse solar assisted velonaut, Baptiste Morier.
die is op reis vanuit Zwitserland doorheen Europa. Na Frankrijk en België staat er nog vakantie met het gezin in Nederland (wij gaan al eens graag naar de bergen, zij doen al eens graag het omgekeerde), vervolgens rijdt ie nog door naar Denemarken.

Hij was het concept fiets-o-strade aan het documenteren, Ik heb hem ineens verwezen naar de echte fiets-o-strades te Nederland. Ik was de eerste velomobilist op zijn tocht die hij tegen kwam.

http://www.pistesrecyclables.ch

Als je hem tegenkomt : doe de groeten.
Stop Fueling Around

aiai
Kopman
Berichten: 556
Lid geworden op: za 29 sep 2012, 22:40
Postcode: 2013
Fiets: Flevobike Alleweder
Contacteer:

Re: pistes recyclables

#2 Bericht door aiai »

Zou hij naar Dronten rijden? Dan gaat zijn gemiddelde "velomobiel per kilometer" aardig omhoog ;-).

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: pistes recyclables

#3 Bericht door eeuwige reiziger »

crash-quest-dummy schreef:geen verslag van een toertocht, beurs of ander evenement, maar simpelweg van een ontmoeting op de fiets-o-strade met een Zwitser per A4+zonnepaneel.

Gisteren enige tijd aan de klap geraakt met een Zwitserse solar assisted velonaut, Baptiste Morier.
die is op reis vanuit Zwitserland doorheen Europa. Na Frankrijk en België staat er nog vakantie met het gezin in Nederland (wij gaan al eens graag naar de bergen, zij doen al eens graag het omgekeerde), vervolgens rijdt ie nog door naar Denemarken.

Hij was het concept fiets-o-strade aan het documenteren, Ik heb hem ineens verwezen naar de echte fiets-o-strades te Nederland. Ik was de eerste velomobilist op zijn tocht die hij tegen kwam.
Iemand nog iets vernomen over dit project? Sedert juli geen enkele bijdrage meer op zijn Smoelenboek, al evenmin enige update van zijn website. Half augustus was de man in ieder geval in Kopenhagen aangekomen, wat vermeld werd door de Deense Fietsersbond.

https://www.facebook.com/cyklistforbund ... 3081057362
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: pistes recyclables

#4 Bericht door eeuwige reiziger »

Kort na mijn bericht heb ik enkele mailtjes met de man gepleegd. Hij schreef me toen dat hij zijn ervaringen in een tiental artikels zou uitschrijven. Blijkbaar is dat er uiteindelijk niet van gekomen. Wel jammer, want hij moet op zo'n tocht heel wat gezien en opgedaan hebben.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie