19 april Beveren

Planning en opvolging van wedstrijden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
El Stino
Neo Prof
Berichten: 235
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 11:55
Postcode: 8790
Locatie: Waregem
Contacteer:

19 april Beveren

#1 Bericht door El Stino »

Niet mijn favoriete piste, maar toch leuk om iedereen na de winter weer terug te zien!
Met een lichte verkoudheid was het wat afwachten wat de benen zouden doen, maar er zat nog voldoende op om Marini en FiSh op een ronde te fietsen na +/- 15 minuten. Meer zat er momenteel niet in ...
Op het einde van de race begon ik wat last te krijgen van mijn nek. Ik had mijn stoeltje platter gelegd, vandaar dus ... beter terug mijn neksteuntje monteren.
Voor de tweede plek ongestroomlijnd ging het dan nog tussen Marini en FiSh. Marine heeft het dan afgemaakt in de sprint.
Het belooft spannend te worden in onze categorie dit seizoen!
Ik kijk er alvast naar uit :mrgreen:
Stijn VDM

Gebruikersavatar
DennisTheMenace
Neo Prof
Berichten: 242
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 0:47
Postcode: 3700
Fiets: M5 CHR
Locatie: Tongeren
Velomobiel: Quest 700| DF-XL
Contacteer:

Re: 19 april Beveren

#2 Bericht door DennisTheMenace »

Ik heb mij ook goed geamuseerd, als het werk het toelaat, doe ik volgende keer ook mee! =D>
Volgende keer met een iets lichter verzet :oops:

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: 19 april Beveren

#3 Bericht door skywise »

Ik blijf Beveren een toffe piste vinden, zelfs voor velomobielen (getuige de overwinning van Peter Coppens die nochtans in het begin nog tot de vijfde plaats was teruggevallen en door de leiders op een ronde gereden) en heb mij dan ook goed geamuseerd op mijn zesde plaats (3de velomobiel). Al miste ik wel mijn strijdmiddenveld met het uitvallen om medische redenen van toy en Jan Ebens en niet aanwezig zijn van crash-quest-dummy en de familie Volkaert (Beveren net iets te ver vermoedelijk). Hopelijk krijg ik terug wat concurrentie op mijn niveau in Wilrijk op zondag 11 mei om 14u... Allen daarheen :twisted:
Skywise (WAW 558 & 011)

Plaats reactie