wedstrijd 15/4 hulshout

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Peter C
Belofte
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 18 mei 2008, 18:19
Postcode: 3200
Fiets: Alpha 7, Buelk
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: wedstrijd 15/4 hulshout

#31 Bericht door Peter C »

FiSh schreef:Ivm de uitslagen op de hpv site, dacht ik dat JanE voor PeterC was.
Ik had de uitslag op de site nog niet gezien, maar ga er inderdaad van uit dat ik 7de geëindigd ben, na de twee driepersoonstreintjes (Pieter/Erik/Stijn - JanT/Filip/JanE): ik heb mijn krachten wat gedoseerd zodat ik het 2de uur ook nog wat vooruit ging ;-)
marini schreef:ja het was fun, mijn machien deed het boven alle verwachtingen fantastisch,
(hij was op drie dagen gebouwd en er was geen kilometer mee gereden voor de wedstrijd.)
Da's knap! Dan is er waarschijnlijk nog heel wat marge tot verbetering. Hopelijk zet het andere mensen aan om ook eens iets zelf te bouwen.
crash-quest-dummy schreef:zoveel wit op 't cirquit, chance dat het niet sneeuwde of er waren accidenten gebeurt !
HPV Racing white :) En sneeuwen deed het juist niet, maar respect voor de toeschouwers die de koude getrotseerd hebben!
marini schreef:ik was bang dat de zon ging schijnen, in monza heb ik daar slechte ervaringen mee opgedaan.....
Die horilon-platen zijn wel niet bestand om langdurig aan zonlicht te worden blootgesteld (worden broos), maar da's wsch ook niet de bedoeling?
skywise schreef:Mijn eerste plaats in het regelmatigheidscriterium zal ik dit jaar niet kunnen evenaren maar daar ben ik blij over want dat wil zeggen dat ik meer dan de helft van de wedstrijden als enige velomobiel moet rijden :)
Tot nu toe valt de VM-opkomst toch goed mee?

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: wedstrijd 15/4 hulshout

#32 Bericht door skywise »

Peter C schreef:
skywise schreef:Mijn eerste plaats in het regelmatigheidscriterium zal ik dit jaar niet kunnen evenaren maar daar ben ik blij over want dat wil zeggen dat ik meer dan de helft van de wedstrijden als enige velomobiel moet rijden :)
Tot nu toe valt de VM-opkomst toch goed mee?
Inderdaad, dus gaat er waarschijnlijk dit jaar iemand anders het regelmatigheidscriterium winnen want ik moet het hebben van alleenrijden...
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
Michael
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: di 13 jul 2004, 16:41
Postcode: 4367
Fiets: Witte Challenge Seiran
Locatie: Crisnee (Prov. Luik )
Velomobiel: Strada 2010
Contacteer:

Re: wedstrijd 15/4 hulshout

#33 Bericht door Michael »

marini schreef:ja het was fun, mijn machien deed het boven alle verwachtingen fantastisch,
(hij was op drie dagen gebouwd en er was geen kilometer mee gereden voor de wedstrijd.)
heeft er iemand eigenlijk fotokes genomen van het gebeuren?
Ik heb hem nog nooit zien rijden .... 8)
Je moet meedoen met deze b'twin ontwerp wedstrijd voor velomobielen , je kan er 15 000 dollar mee verdienen : http://forge.local-motors.com/pages/com ... 7&s=btw005" onclick="window.open(this.href);return false;
Pijn vergeet je, opgeven vergeet je nooit.

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

Re: wedstrijd 15/4 hulshout

#34 Bericht door marini »

alleen de specs zijn nogal beperkend, beneden de 2meter lengte met een max van 80cm
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

Re: wedstrijd 15/4 hulshout

#35 Bericht door crash-quest-dummy »

om van de draaicirkel nog te zwijgen.
Stop Fueling Around

Plaats reactie