kalendertocht zaterdag 12 maart

Planning en voorstellen van toertochten

ik heb wel eens zin weer te gaan toeren...

ja, ik wil er deze keer weer bij zijn
5
33%
ja, ik zou er willen bij zijn, ware het wat dichter geweest
2
13%
nee, ze verwachten me elders
6
40%
of gewoon nee, mss later eens.
2
13%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Bericht
Auteur
Gast

#31 Bericht door Gast »

Ik kon er niet bij zijn want ik heb de BRM 200 km in Braine-Le-Comte verreden. En laat mij zeggen dat ik heel veel spijt gehad heb dat ik niet in Geraardsbergen zat.
Het parcours liep over Ronse tot tegen Kortrijk en zo terug via Dottenijs en Ath.
Gestart om 07.30 u en terug om 19.10 u. Ik moest de groep na amper 8 km al laten gaan. Te hoog tempo en constant over de ganse route bergop en bergaf. Zonder training gaat niets. Ik heb de ganse afstand alleen mogen afleggen maar ik had mijn vier controlestempels wel te pakken.
Ik heb mij duizend keer afgevraagd waarom een mens dit doet. Nu ik weer thuis ben vraag ik mij het tegenovergestelde af. Een beetje competitie met zichzelf voeren kan geen kwaad.

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#32 Bericht door graddus »

Nee zeker niet, hoewel het natuurlijk een erg schoon fietske is (niet dat je je als nederlander voor goed fatsoen op die kleur kunt vertonen natuurlijk. Toch wel frappant dat ik als verstokte flevorijder dus wel degelijk moeite heb om overeind te blijven op een 'normale' ligfiets :oops:

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#33 Bericht door marini »

Patrick, ik ken het gevoel, voor ge vertrekt wilt ge toeren van 200km gaan doen, tijdens vraagt ge u af wat ge eigenlijk ligt te doen en als ge terug 2 dagen thuis zijt wilt ge er 300gaan doen.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gesloten