wedstrijdkalender zomer 2012

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: wedstrijdkalender zomer 2012

#16 Bericht door skywise »

Michael schreef:
trikelover schreef:Ik weet nie of mijn conditie dit wel toe laat ik zou leifst niet als laatste aankomen.
Als je met een velomobiel als laatste aankomt heb je nog kans op een podiumplaats,
Hey, maar dat gaat dit jaar veranderen hé!!!
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

Re: wedstrijdkalender zomer 2012

#17 Bericht door toy »

De kalender is definitief
Bijlagen
kalender 2012-1.pdf
(70.79 KiB) 133 keer gedownload

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: wedstrijdkalender zomer 2012

#18 Bericht door slangetje »

Michael schreef:
trikelover schreef:Ik weet nie of mijn conditie dit wel toe laat ik zou leifst niet als laatste aankomen.
Als je met een velomobiel als laatste aankomt heb je nog kans op een podiumplaats,
en als je als vrouw start, ben je zeker van een podiumplaats (kan leuk zijn, maar kan ook beginnen vervelen hé).
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Michael
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: di 13 jul 2004, 16:41
Postcode: 4367
Fiets: Witte Challenge Seiran
Locatie: Crisnee (Prov. Luik )
Velomobiel: Strada 2010
Contacteer:

Re: wedstrijdkalender zomer 2012

#19 Bericht door Michael »

slangetje schreef:
Michael schreef:
trikelover schreef:Ik weet nie of mijn conditie dit wel toe laat ik zou leifst niet als laatste aankomen.
Als je met een velomobiel als laatste aankomt heb je nog kans op een podiumplaats,
en als je als vrouw start, ben je zeker van een podiumplaats (kan leuk zijn, maar kan ook beginnen vervelen hé).

Ik wil anders wel eens als vrouw deelnemen, maar kan dat volgens het reglement ?? :o
Pijn vergeet je, opgeven vergeet je nooit.

rik
General Manager
Berichten: 3190
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: wedstrijdkalender zomer 2012

#20 Bericht door rik »

Michael schreef:Ik wil anders wel eens als vrouw deelnemen, maar kan dat volgens het reglement ?? :o
Alleen als je een kort rokje aandoet. :roll:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Peter C
Belofte
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 18 mei 2008, 18:19
Postcode: 3200
Fiets: Alpha 7, Buelk
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: wedstrijdkalender zomer 2012

#21 Bericht door Peter C »

Michael schreef:
slangetje schreef:en als je als vrouw start, ben je zeker van een podiumplaats (kan leuk zijn, maar kan ook beginnen vervelen hé).
Ik wil anders wel eens als vrouw deelnemen, maar kan dat volgens het reglement ?? :o
Een overwinning binnen bereik voor jou en een extra tegenstander voor slangetje, twee vliegen in een klap! ;-)
Nu zal het sowieso makkelijker zijn om als vrouw deel te nemen met de mannen dan omgekeerd.
Alhoewel, als je weet dat de vouw van Ymte met haar Quest 47.1km/h haalt tijdens een uurcriterium zouden de heren zich alvast zorgen mogen beginnen maken, want zou afgelopen zondag goed geweest zijn voor een 2de plaats gestroomlijnd!
@slangetje: er was zondag een nieuwe dame bij (ik had haar tenminste nog niet gezien). Samen met Inge en jou zou er dan nog altijd een soort "Michaela" of andere dea ex machina nodig zijn om bij de start al niet meteen zeker te zijn van een podiumplaats, maar 't is een begin!

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: wedstrijdkalender zomer 2012

#22 Bericht door slangetje »

Peter C schreef:
Michael schreef:@slangetje: er was zondag een nieuwe dame bij (ik had haar tenminste nog niet gezien). Samen met Inge en jou zou er dan nog altijd een soort "Michaela" of andere dea ex machina nodig zijn om bij de start al niet meteen zeker te zijn van een podiumplaats, maar 't is een begin!
Ik heb vorig jaar besloten niet meer te rijden. Doordat ik mijn auto weg deed, zorgt trainen en alle verplaatsingen met de fiets voor overbelasting en heb geen zin in blessures. Maar mijn fiets staat nog steeds op zolder, als ik 100% zeker zou zijn, was hij al verkocht ;-)
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Peter C
Belofte
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 18 mei 2008, 18:19
Postcode: 3200
Fiets: Alpha 7, Buelk
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: wedstrijdkalender zomer 2012

#23 Bericht door Peter C »

slangetje schreef:Ik heb vorig jaar besloten niet meer te rijden. Doordat ik mijn auto weg deed, zorgt trainen en alle verplaatsingen met de fiets voor overbelasting en heb geen zin in blessures. Maar mijn fiets staat nog steeds op zolder, als ik 100% zeker zou zijn, was hij al verkocht ;-)
Dat wist ik niet. Rudy vroeg zich af waar je was tijdens de prijsuitreiking in Wilrijk, maar misschien maakte hij een grapje. Mia was er in Hulshout in elk geval opnieuw bij.

Ik volg je wat blessures betreft. Functionele verplaatsingen met de fiets afleggen blijft ook mijn eerste prioriteit.
Trainen doe ik niet en als de wedstrijden me te veel blessures zouden beginnen opleveren zou ik daar ook mee stoppen.
Voorlopig kan ik het volhouden al moet ik er op letten het de dagen na een westrijd wat rustiger aan te doen.

Die wedstrijdfiets mag je niet wegdoen... ;-)

Plaats reactie