Gentseliggers.net of ligfietser.be

Tips, richtlijnen, ideëen, suggesties...

Welke naam verkies je?

gentseliggers.net
9
26%
ligfietser.be
17
49%
geen van beide
2
6%
geen mening
7
20%
 
Totaal aantal stemmen: 35

Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Gentseliggers.net of ligfietser.be

#46 Bericht door eeuwige reiziger »

Facebook als mogelijke visvijver gebruiken, vind ik echt wel een goed idee. Een Waalse kennis van me die achter het forum van velo ravel zit, werkt ook zo. Naast z'n site is er een forum en ook een facebookaccount waarbij die laatste steeds doorverwijst naar het forum. Het levert weldegelijk iets op.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Gentseliggers.net of ligfietser.be

#47 Bericht door Edje »

LiLi werkt ook zo maar smoelboek heeft nog niet veel opgeleverd, wat ons het meeste leden heeft bezorgt zijn ons eerste artikel in de krant en de advertenties van verkoop Ligfiets .net uitvlooien zin zien wie fiets verkoopt in uw buurt , onder het motto een ligfietser blijft ligfietsen is de kans groot dat hij een nieuwe fiets zoekt aan te schaffen, dus mailen en je groep bekend maken :mrgreen: .
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Gentseliggers.net of ligfietser.be

#48 Bericht door Wouter D »

WOL heeft geen eigen site, WOL werkt nog steeds vanuit het forum, ik zou het zot vinden om nog eens een eigen siten en forum te starten terwijl 'gent' toch onder WOL valt :-)

een ander verhaal van over aan hetzelfde zeel trekken is verzekering, betreft toertochten trekken ze ook aan ons zeel sinds vant jaar, de wedstrijden verzekeren ze nog bij een andere maatschappij, nu zijn zij de enige die wedstrijden organiseren, dus daar is geen enkel probleem.

één kalender: daar wring een schoentje

rudi volt nochtans de meeste hpv-actviteiten bij ons in, en eigenlijk kunnen wij onze activiteiten bij hun invullen ook. daarom zou het inderdaad niet slecht zijn 1 kalender die we allemaal gebruiken, op basis daarvan vindt ik onze kalender eigenlijk het makkelijkst aangezien het een googlekalender is, en makkelijk te linken aan een site. maar ik heb geen kaas gegeten van sites en kalenders er ik betwijfel niet of er andere/betere opties zijn
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Gentseliggers.net of ligfietser.be

#49 Bericht door Edje »

Google werkt heel mooi, is maar kwestie van acounts aanmaken voor de personen die het nodig hebben.

Forum Lili zit een vaste kalender in waar iedereen die lid van het forum is ook kan toevoegen op de kalender.

Maar ik zal altijd eerst de GL kalender bijwerken
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Peter C
Belofte
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 18 mei 2008, 18:19
Postcode: 3200
Fiets: Alpha 7, Buelk
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: Gentseliggers.net of ligfietser.be

#50 Bericht door Peter C »

Inderdaad niets mis met die google-kalender. Het zou alleen nog eens onder de aandacht moeten gebracht worden, zodat iemand die iets organiseert weet dat hij datum+link naar zijn evenement moet doorgeven aan zijn plaatselijke kalender-admin.

Plaats reactie