Wanneer kun je mee doen met een wedstrijd

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
raylow
Junior
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 18 mar 2011, 12:19
Postcode: 7412jp
Fiets: Nazca Fiero
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: Wanneer kun je mee doen met een wedstrijd

#16 Bericht door raylow »

Thanks Pleeboy,
Voor een beginnende atleet is maar 1 ding belangrijk: basis
Denk dat dit in mijn geval juist is (beginnende atleet). Ook aan iemand anders gevraagd . Die heeft me ook aangeraden om vooral rustig te rijden (lees basis). Had echter het idee dat te snelle verzuring te maken had met gebrek aan interval training hetgeen dus niet helemaal waar is.

Zoals jij het me uitlegd worden intervaltraining/krachttraining/intensieve duurtraining pas echt belangrijk als de basis goed is.

pfff... Bij nader inzien kan ik beter nog een ff wachten voordat ik me inschrijf voor een wedstrijd (zat te denken aan ronde van Nijenveen).



Groetjes Raylow

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

Re: Wanneer kun je mee doen met een wedstrijd

#17 Bericht door Pleeboy »

of je nu snel of traag bent, zou ik toch een keer meedoen, je leert er mensen kennen, leuke babbels tot gevolg, ervaring, tips, je leert altijd bij, wat de uitslag dan ook moge zijn...
En vergeet niet: met die 200W gedurende een uur zal je zowieso een rechtstreekse tegenstander vinden, de middenmoot is meestal veel groter dan de kopgroep hoor, dus niet fixeren op die snelheidsduivels :twisted:
g roets
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

Gebruikersavatar
raylow
Junior
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 18 mar 2011, 12:19
Postcode: 7412jp
Fiets: Nazca Fiero
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: Wanneer kun je mee doen met een wedstrijd

#18 Bericht door raylow »

Moet dit toch effen kwijt..

Inmiddels iemand gevonden om mee te trainen 67 jaar! Trainingsintructeur. en me ingeschreven op nijenveen.

Kan hem dus niet bijhouden op mn nazca fiero terwijl hij op een racefiets fietst. (Deventer-Zwolle-Deventer 50km), rijdt hele stukken 37!! :shock:
Wist me te vertellen dat hij vroeger (heel vroeger) tijdrijden deed , NK niveau !

Voel me inmiddels heel nederig....
There is still a long way to go...

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Wanneer kun je mee doen met een wedstrijd

#19 Bericht door Edje »

Ik denk dat je daarom naar een trainingsinstructeur gaat ;-) hier aan de anderekant van de blok heb ik ook zon ouden knar van 72 zitten, rijdt dit jaar voor 20 ste keer voor de groep op naar compostella om de weg voor de heren te verkennen
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie