wedstrijd 24april Hulshout

Planning en opvolging van wedstrijden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

wedstrijd 24april Hulshout

#1 Bericht door marini »

zondag 24april om 11u start van de wedstrijd. De titel zegde het al maar deze keer is hulshout aan de beurt.
Laat de staartpunt nog even thuis wil je niet in het klassement van de gestroomlijnden vallen.
We hebben goei weer besteld dus neem de korte broek maar mee 8)
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

Re: wedstrijd 24april Hulshout

#2 Bericht door crash-quest-dummy »

aha, kan ik eindelijk de benen eens testen
(mijnen derailleur staat terug prima, den trekhaak is eraf en mijn ketting had een ketting buis gemold : ook dat is verholpen, en 't weer laat terug de snelle bandjes toe ... dat wordt oppassen in de bochten :twisted: )
Stop Fueling Around

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

Re: wedstrijd 24april Hulshout

#3 Bericht door marini »

ik verwacht u, als ge in hulshout op twee wielen rijdt in plaats van drie ga ik aan de kant .... :twisted:
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
hannsst
Supporter
Berichten: 10
Lid geworden op: di 22 apr 2008, 22:09
Fiets: quest
Locatie: duisburg (duitsland)
Contacteer:

Re: wedstrijd 24april Hulshout

#4 Bericht door hannsst »

Sorry, we (Peter W and I) can´t be there :cry: . A lot of family (Easter-)business around. See you perhaps in Peer :D .

Thanks and keep up the good Races.


Hanns ST
Q228

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

Re: wedstrijd 24april Hulshout

#5 Bericht door crash-quest-dummy »

hmm, racen zal voor volgend jaar zijn, dat goede weer is gewoon slecht voor de nachtrust (als buur van een jeugdhuis), hopelijk wordt het snel weer rotweer :twisted: (hoewel, zie onder, misschien moet ik wel even per vouwfiets naar het werk ...).
'k was anders wel onderweg daarstraks toen ik plots geen aandrijving meer had nabij Melkouwen ... mijn achterwiel stond geheel los (wiebel wiebel) ... ik heb me zelfs laten repatriëren (en ondertussen 2 hoofdstukken in een zwerfboek gelezen in 'the local pub' (lag daar trouwens even veel glas in de buurt ... why oh why)).
iemand enig idee idee wat er aan de hand kan zijn in mijn Q20" ? bout gelost die de wielas tegen de ketting as trekt, of de achteras gewoon over ?
Stop Fueling Around

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: wedstrijd 24april Hulshout

#6 Bericht door skywise »

crash-quest-dummy schreef:hmm, racen zal voor volgend jaar zijn, dat goede weer is gewoon slecht voor de nachtrust (als buur van een jeugdhuis), hopelijk wordt het snel weer rotweer :twisted: (hoewel, zie onder, misschien moet ik wel even per vouwfiets naar het werk ...).
'k was anders wel onderweg daarstraks toen ik plots geen aandrijving meer had nabij Melkouwen ... mijn achterwiel stond geheel los (wiebel wiebel) ... ik heb me zelfs laten repatriëren (en ondertussen 2 hoofdstukken in een zwerfboek gelezen in 'the local pub' (lag daar trouwens even veel glas in de buurt ... why oh why)).
iemand enig idee idee wat er aan de hand kan zijn in mijn Q20" ? bout gelost die de wielas tegen de ketting as trekt, of de achteras gewoon over ?
Au da's pech. Geen idee maar ik heb vooral problemen gehad met de wielas die zichzelf losdraaide. Nu een speciaal door wost gemaakt wiel achterin en het lijkt tot nogtoe te houden :D
Skywise (WAW 558 & 011)

Plaats reactie