Persoonlijk bericht

Tips, richtlijnen, ideëen, suggesties...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Persoonlijk bericht

#1 Bericht door ward »

op 9 augustus heb ik een PB naar iemand verzonden maar ik geloof niet dat die persoon dat bericht reeds onvangen heeft,want bij mij zit dat nog altijd in postvak uit en niet in verzonden berichten.
misschien doe ik iets verkeerd maar normaal wordt zo'n PB toch doorgezonden.
In iedergeval heb ik nog steeds geen tegen bericht ontvangen van die persoon dus ik denk dat die dat niet gekregen heeft.

ward :shock:

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Persoonlijk bericht

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

ward schreef:op 9 augustus heb ik een PB naar iemand verzonden maar ik geloof niet dat die persoon dat bericht reeds onvangen heeft,want bij mij zit dat nog altijd in postvak uit en niet in verzonden berichten.
misschien doe ik iets verkeerd maar normaal wordt zo'n PB toch doorgezonden.
In iedergeval heb ik nog steeds geen tegen bericht ontvangen van die persoon dus ik denk dat die dat niet gekregen heeft.

ward :shock:
Zolang een PB niet door de geadresseerde is bekeken, blijft ze daar staan. 't Gaat dus niet zoals bij e-mailverkeer.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: Persoonlijk bericht

#3 Bericht door ward »

Dus zolang die gast niet inlogd weet die ook van niets als ik het goed begrijp.
Waar ik ook niet aan uit kan is die tekst in een wit vlak van iemand waar je op wil reageren hoe werkt dat eigenlijk is dat met de knop citeer of hoe gaat dat in zijn werk.

ward :?:

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Persoonlijk bericht

#4 Bericht door Wouter D »

niet dat ik nieuwsgierig ben, maar indien u mij vertelt wie je een pb hebt gestuurd, kan ik u wel vertellen of hij/zij nog actief is
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: Persoonlijk bericht

#5 Bericht door ward »

Dat mag je gerust weten het betrof een zekere MARINI uit Wilrijk.

ward

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Persoonlijk bericht

#6 Bericht door Wouter D »

die zal wel antwoorden, hij heeft het druk met verbouwen en trainen en is bijna terug van vakantie, dus je hoeft niet ongerust te zijn.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: Persoonlijk bericht

#7 Bericht door ward »

spruitje schreef:die zal wel antwoorden, hij heeft het druk met verbouwen en trainen en is bijna terug van vakantie, dus je hoeft niet ongerust te zijn.

OK bedankt.

ward

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Persoonlijk bericht

#8 Bericht door eeuwige reiziger »

ward schreef:Dus zolang die gast niet inlogd weet die ook van niets als ik het goed begrijp.
Waar ik ook niet aan uit kan is die tekst in een wit vlak van iemand waar je op wil reageren hoe werkt dat eigenlijk is dat met de knop
Toch wel, hoor. Als jij een berichtje schrijft naar iemand op dit forum, stuurt het forumprogramma automatisch een meldingsmail naar het mailadres van die persoon. Als die persoon zijn mails niet leest, komt hij natuurlijk niets te weten...
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: Persoonlijk bericht

#9 Bericht door ward »

eeuwige reiziger schreef:
ward schreef:Dus zolang die gast niet inlogd weet die ook van niets als ik het goed begrijp.
Waar ik ook niet aan uit kan is die tekst in een wit vlak van iemand waar je op wil reageren hoe werkt dat eigenlijk is dat met de knop
Toch wel, hoor. Als jij een berichtje schrijft naar iemand op dit forum, stuurt het forumprogramma automatisch een meldingsmail naar het mailadres van die persoon. Als die persoon zijn mails niet leest, komt hij natuurlijk niets te weten...
Dat dacht ik toch ook op andere forums werkt dat toch ook zo.

ward =D>

Plaats reactie