kledij op de roeifiets

Alles aangaande roeifietsen
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

kledij op de roeifiets

#1 Bericht door Wouter D »

ik weet dat derk thys kledij aanbied voor op de roeifiets,
ik maak tegenwoordig gebruik van het roetspak zonder mouwen,
maar door een teveel aan vet (denk ik) krijg ik vrijwing onder de armen, wat bij plakkerig weer niet echt plezant is en voor irritaties kan zorgen

als ik daar een shirt met korte mouwen onder draag heb ik dat probleem niet, maar dan is het wel nog warmer.

daarom heb ik besloten om eens een skeelerpak te proberen. ervaringen volgen hier wel.

indien iemand leuke adressen hiervoor weet binnen belgie (oostvlaanderen?) dan hoor ik die graag.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#2 Bericht door slangetje »

Spruitje, de ervaring leert me dat je het probleem gaat blijven hebben en iets als Niveazalf of babyzalf of zo op de plekken waar het altijd gaat schuren (opdoen voor het schuren) een heel doeltreffende oplossing kan zijn.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

ik zal je raad zeker eens toepassen en ook eens zo een pak proberen, heb er gisteren eentje besteld
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

#4 Bericht door Pleeboy »

of de vaseline waarmee je de boegspriet invet :wink:

ik heb ook een schuurplekje: de achterkant van mijn oksel, daar schuurt mijn biceps tegenaan als ik mouwloos rijd. Dus toch een nadeel van dat kajakken :wink:
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

jonathan

#5 Bericht door jonathan »

haar korter scheren

J-onder de oksels dus

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#6 Bericht door Wouter D »

het is eerder tien centimeter onder de oksels dat mijn arm tegen de zijkant van mijn borstkast wrijvt;

vandaar dat ik er met mouwen weinig of geen last van heb. en alleen maar bij plakkerig weer is ik niet of weinig zweet, heb ik er geen last van.

nu goed, ik verwacht het nieuwe pak binnen de 2 weken, ik zal het dan wel uitgebreid proberen, het heeft al één groot voordeel: het heeft een rits aan de voorkant,

als het goed meevalt, ben ik ook van plan de winterkledij van skaters te proberen, die van derkthys vind ik goed, heb alleen het roetspak met lange mouwen nog niet geprobeerd, ben ik zeker van plan te doen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie