veel nieuwe aanmeldingen?

Tips, richtlijnen, ideëen, suggesties...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gideon

veel nieuwe aanmeldingen?

#1 Bericht door Gideon »

Na een blik op de gebruikerslijst, valt me het hoge aantal aanmeldingen (105) op sinds 25 okt 2009.
Deze nieuwe gebruikers lijken in veel zaken interesse te hebben, maar niet in fietsen, zo lijkt het.

Gideon

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#2 Bericht door Edje »

gideon, is inderdaad zo, Spruitje houdt regelmatig grote keus in de gebruikers lijst, met goed resultaat, het is bijna onmogelijk om dit bij te houden iedere dag/week.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
hmmm
Helper
Berichten: 350
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 9:56
Postcode: 3000
Contacteer:

#3 Bericht door hmmm »

Hoe kan dit? Ik heb me ook nog maar erg recent aangemeld op dit forum en als ik me goed herinner moet een account eerst door een admin geactiveerd worden. Hoe kan het dan dat er zoveel 'vage' accounts zijn die daarna toch gedeletet moeten worden?

ssj3gohan
Helper
Berichten: 304
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 0:14
Locatie: Rijswijk (NL)
Contacteer:

#4 Bericht door ssj3gohan »

Ik neem aan dat dit gewoon de bekende bug/exploit in phpBB is die al eventjes geleden is gepatcht? Een update naar de nieuwste versie doet dit verhelpen.

Eerder ook last van gehad op een ander NL forum waar ik vertoefde.
M5 Blue Glide, Flevobike, both heavily modified.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#5 Bericht door Wouter D »

ik denk dat de beheerder van het forum geen tijd heeft die update te doen, heb het al eens vermeldt en zelf ken ik daar te weinig van

ik doe inderdaad af en toe grote kuis

inderdaad, iedereen moet geactiveerd worden vooraleer men kan posten.
die andere 'vage' leden, zijn leden die niet geactiveerd zijn en zij kunnen dus niet posten, zij staan er alleen maar tussen.

gelukkig bestaat er een tool waarmee ik 50 leden tegelijk kan selecteren om te verwijderen. maar het blijft toch veel werk
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie