zat 26 sept - groenekoepelroute

Planning en opvolging van wedstrijden

ik verleg wel eens eens graag mijn grenzen

dus ik kom meerijden
2
50%
maar op en neer zie ik niet zitten
2
50%
 
Totaal aantal stemmen: 4

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
steve'O
Neo Prof
Berichten: 178
Lid geworden op: do 30 apr 2009, 23:08
Postcode: 9260
Fiets: Optima Cheetah
Locatie: Wichelen
Velomobiel: WAW 573 (2022)
Contacteer:

#46 Bericht door steve'O »

spruitje schreef:geen probleem hoor, ik kan er mee leven

na vandaag is het me toch wel heel erg duidelijk dat de meeste mensen geen boodschap hebben aan klimmen met de ligger, grote afstanden vlak zijn daarentegen meer in trek

ik ga de klimtoertocht nog eens proberen in de zomer
Ik had veel zin om af te komen, deels omdat het dichtbij was voor mij, deels omdat het niet zo'n lange afstand was... Dat klimmen nam ik er wel bij.... Mijn fiets heeft er helaas anders over beslist...
Als het niet past, moet je een grotere hamer gebruiken.... (maar niet heus)
=================================
Optima Cheetah
Optima High Baron
WAW 573 (CyclisWAW)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#47 Bericht door Wouter D »

afstand is relatief

wij gaan toch ook meetoeren in limburg.
als ik in november weer geen volk heb, wat gaan ze dan geven als uitvlucht.

als het niet met de auto gaat, dan geraak je toch overal met de trein, en je hoeft niet eens tot op 2 minuten van je bestemming te reizen, je bent tenslotte met je fiets onderweg.


ik denk dat we het voorbeeld van rik en eddy gaan moeten volgen, meer organizeren in eigen streek en zoeken naar zij die wij niet kennen.
dan kan elke in zijn eigen streek gaan meetoeren.
allee vraag ik me af welke uitvlucht ze dan zullen hebben, er is altijd wel iets

ik spreek niet over steve, mireille of paul, die hebben volgens mij een geldige reden om af te zeggen, de anderen zullen dat waarschijnlijk ook wel hebben. maar als die reden belangerijk genoeg is...

geeft geen zin er over te palaveren, heb hier de helft van mijn tekst weer verwijdert, ... het één is erover, het ander zou ik zelf zien als gezaag;

ik blijf initiatieven nemen tot ik er geen zin meer in heb. ik ga mij niet laten kisten door allerhande uitvluchten
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#48 Bericht door slangetje »

Wouter, ik doe een tocht op 31/10 en heb gewoon de familie en vrienden ook uitgenodigd. Hier zei alleen Vital al dat hij kwam en Rik mss. Gsiteren (op familiefeest) zeiden er ook 3 dat ze waarschijnlijk wel kwamen (al hoop ik ook dat de liggers en VM's me niet in de steek laten)...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#49 Bericht door Edje »

Wouter gelijk heb je.

Mijn reden kende je ik kan echt niet tegen dat op en neer en KOUD weer, afstand zal me niet tegenhouden. November als de weergoden meewillen ben ik van partij.

Vind he tzel al erg genoeg dat ik binnen 14 dagen van maasmechelen richting As moet :-s maar zal moeten :-s :-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

David
Neo Prof
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 10 aug 2005, 13:14
Postcode: 1005
Fiets: Taifun
Locatie: Paris Area
Contacteer:

#50 Bericht door David »

Jammer dat er geen volk is geweest. Ook ik zou normaal meegefietst hebben maar hulp bij verbouwingen van één van mijn beste vrienden vind ik alleszins belangrijker dan een toertochtje. Die container staat er immers maar 1 weekendje en het is al moeilijk genoeg niet te veel achter te raken op schema.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#51 Bericht door Wouter D »

had ik dat geweten, ik kon misschien mee komen scheppen :)

ik wijs niemand met de vinger hoor, dat elk dat voor zich zelf uitmaakt.

mijn punt is alleen, als afstand een probleem is, moeten die mensen die het te ver vinden zelf ook initiatief nemen in hun eigen streek, dan is het die dag voor hen zelf alvast niet te ver :) (helaas zijn zulke initiatieven op één hand te tellen - soms toch)

een ander punt is: als ik een toch organizeer kan ik dat beter in mijn eigen streek dan in de streek van iemand anders :)

peace please?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie