Wedstrijd 1 augustus in Peer

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#31 Bericht door quattrovelootje »

Een beperkt aantal fotookes vind je op volgende link :

http://sports.webshots.com/album/573847 ... ost=sports

Ik heb nog een hoop fotoos getrokken met Rudi zijn nieuwe camera, maar het sorteren en uitzoeken ervan laat ik aan hem over :P !

Tihamér -gaat toch écht eens werk maken van een nieuwe camera :oops:
i ride my bikes to ride my bikes

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

#32 Bericht door Pleeboy »

Ik zat vast met mijn been in de vloer van het glv naar de kelder... Hopelijk zijn de welfsels van de gemiddelde kerk sterker, want anders gaan er binnnekort veel instorten.
Ik spreek nog altijd met een hoog stemmeke, ben een half uur na het voorval naar de "spoed" gegaan, 4u later was ik buiten. Gelukkig was het geen ernstige snijwond, dan was ik daar in de wachtkamer doodgebloed...
Maar alles komt goed denken ze, en ondertussen niet teveel naar het wc proberen te gaan...
Vond het heel spijtig, ik hoop dat ik snel van de pijn vanaf ben om in Hulshout mijn ding te doen.
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#33 Bericht door slangetje »

Pleeboy schreef:ben een half uur na het voorval naar de "spoed" gegaan, 4u later was ik buiten. Gelukkig was het geen ernstige snijwond, dan was ik daar in de wachtkamer doodgebloed...
Het had beter wél een ernstige snijwonde geweest, dan had je sneller buiten geweest. Of nog beter: wees blij dat je niet het slechtste geval was dat op die moment binnen kwam/lag...
Noemt SPOED om een reden hoor: eerst de ernstigste gevallen (wat wij triage noemen).
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#34 Bericht door skywise »

Pleeboy schreef:Ik zat vast met mijn been in de vloer van het glv naar de kelder... Hopelijk zijn de welfsels van de gemiddelde kerk sterker, want anders gaan er binnnekort veel instorten.
Da's een ziekte bij ligfietsers die verbouwen zeker? Jonathan had iets gelijkaardigs voor in mei van vorig jaar :roll:
Enkele grappenmakers spraken van jouw naam te verbasteren naar "Keun" (waarom is mij een raadsel) maar het lijkt mij dat je best wat "steun" had kunnen gebruiken, nietwaar, Teun? Inderdaad veel sterkte gewenst en vooral een snelle recuperatie want ik wil ook wel eens wat concurrentie op mijn niveau (de vorige velomobielrace in Hulshout reed ik eigenlijk meer tegen de klok dan wat anders...) :twisted:
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#35 Bericht door Vital »

Pleeboy schreef:Hopelijk zijn de welfsels van de gemiddelde kerk sterker, want anders gaan er binnnekort veel instorten.
Kerk? leg eens uit...
Zwaar zonde dat je er niet was want 4 waws in één race zijn er volgens mij nog nooit geweest.

Mireille, kan jij die foto hier uploaden met de 3 waws in de bocht?
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#36 Bericht door Vital »

Even een quote uit het topic van Peer 20 juni;
Vital schreef:Ik had meer verwacht van de volledig gestroomlijnde tweewielers maar daarentegen staat dat ik het grootste respect heb voor de snelle staartpunten zoals de eri(c/k)s en bv serge. De winnaar bij hun had een gemiddelde van 49,3, ik had daar bijna 3 rondes (500m/ronde?) bovenop, ongeveer 50,5 dus. Aangezien onze verschillende soort fietsen had dat volgens mij meer moeten zijn (bij dezelfde lichamelijke inspanning), ik zal de volgende keer beter mijn best doen :twisted:
k'heb mijn best gedaan! Ik had deze race 51,4 gemiddeld, een PR maar wat is het record eigenlijk voor een velomobiel op een piste in onze competitie? 55-60 ofzo?
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#37 Bericht door skywise »

Vital schreef:k'heb mijn best gedaan! Ik had deze race 51,4 gemiddeld, een PR maar wat is het record eigenlijk voor een velomobiel op een piste in onze competitie? 55-60 ofzo?
Euh Vital, dit is het eerste jaar dat er een officiëel HPV-Belgiëklassement voor velomobielen is. En eergisteren was de eerste officiële snelste rondemeting, dus jij zal de absoluut snelste ronde hebben. En wat het gemiddelde voor de race betreft heb jij dat ook, tenzij Marini nog sneller heeft gereden in Hulshout maar dat zal je aan hem moeten vragen wanneer je komt op 22 augustus :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. mijn verslag op HPV zelf gepost :P
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#38 Bericht door slangetje »

Vital schreef: Mireille, kan jij die foto hier uploaden met de 3 waws in de bocht?
Vital is met Jessica haar toestel getrokken, dus nee, kan die niet uploaden, ligt nog in Zonhoven. Ze staan trouwens al op je PC, heb je zaterdag nog gedaan ;-)
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

#39 Bericht door toy »

Hier mijn foto's die Tihamer gemaakt heeft : Afbeelding

Ze zijn in klein formaat , diegene die sommige foto's in hoge resolutie willen sturen een pb ke.Tihamer bedankt voor de foto's te nemen.

Ik heb in mijn tas een mp3 player gevonden die niet van mij is.

Ondanks de vakantie waren we toch met 14 rijders. Er was 1 nieuwe junior bij "Mathijs" die zeer goed gereden heeft(Eigenlijk wou hij niet meerijden) Er was ook een bukker met een pistefiets(geen versnellingen)

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

#40 Bericht door Pleeboy »

skywise schreef:
Pleeboy schreef:Ik zat vast met mijn been in de vloer van het glv naar de kelder... Hopelijk zijn de welfsels van de gemiddelde kerk sterker, want anders gaan er binnnekort veel instorten.
Da's een ziekte bij ligfietsers die verbouwen zeker? Jonathan had iets gelijkaardigs voor in mei van vorig jaar :roll:
Enkele grappenmakers spraken van jouw naam te verbasteren naar "Keun" (waarom is mij een raadsel) maar het lijkt mij dat je best wat "steun" had kunnen gebruiken, nietwaar, Teun? Inderdaad veel sterkte gewenst en vooral een snelle recuperatie want ik wil ook wel eens wat concurrentie op mijn niveau (de vorige velomobielrace in Hulshout reed ik eigenlijk meer tegen de klok dan wat anders...) :twisted:
Ja ik weet het, toen ik doorhad dat ik niet zou kunnen komen voelde ik me ook echt slecht, ik keek er wel naar uit...

@Vital: mijn kelder is er 1 met gemetste welfsels, zoals de vloeren van kerken, dus ik hoop dat die steviger zijn ondanks hetzelfde bouwprincipe

Met Hulshout heb ik ook een verjaardagsfeestje, maar daar ga ik na de wedstrijd naartoe, om te vieren dat ik sneller was dan Skywise :twisted: :P
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#41 Bericht door quattrovelootje »

toy schreef: Ik heb in mijn tas een mp3 player gevonden die niet van mij is.
Als dat een SONY is, is dat de mijne !

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#42 Bericht door skywise »

Pleeboy schreef:Met Hulshout heb ik ook een verjaardagsfeestje, maar daar ga ik na de wedstrijd naartoe, om te vieren dat ik sneller was dan Skywise :twisted: :P
Het vel van de beer etc. :P
Zorg maar eerst dat je been herstelt en dat je ketting op het grootste voorblad kan blijven draaien - je gaat het nodig hebben :twisted: :twisted: :twisted:
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#43 Bericht door Vital »

skywise schreef: Het vel van de beer etc.
Moet je mee oppassen, in Peer had ook iemand de uitslag voorspeld en dat is hem toch ook tegengevallen... :wink:

En wat die Keun betreft, dat was een verspreking van iemand die zo grappig klonk dat ik het gelijk voorstelde als nieuwe nick...

PS: als er iemand fotos heeft gemaakt van mijn snelste ronde, wil je die doorsturen want ik heb beide bochten overwegend op 2 wielen gereden en tegen 60+ op 2 wielen door een kombocht staat wel stoer op mijn achtergrond... :twisted:
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#44 Bericht door skywise »

Vital schreef:PS: als er iemand fotos heeft gemaakt van mijn snelste ronde, wil je die doorsturen want ik heb beide bochten overwegend op 2 wielen gereden en tegen 60+ op 2 wielen door een kombocht staat wel stoer op mijn achtergrond... :twisted:
En daar heb je mijn uitdaging: 60+ op drie wielen :twisted: . Ik moet mijn naam als beste bochtennemer toch verdedigen hé :P :twisted: 8)
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#45 Bericht door Vital »

Wacht maar tot mijn nieuwe ophanging klaar is! Na mijn piste-setup ben ik nu een setup aan het bedenken voor het betere bochtenwerk, zoals de standaard waw maar dan nog beter door lager zwaartepunt en bredere spoorbreedte...
Maar wanneer dat klaar gaat zijn??? Dit jaar is niet zeker...

Maar zelfs in piste-setup moet ik 65 kunnen halen zonder op 2 wielen te gaan gewoon door met camber en curbweights te werken. Maar daar heb ik me nog niet mee beziggehouden omdat ik niet wist dat dat nodig ging zijn. Daarbij komt dat ik toch ook mijn cassette zal moeten aanpassen om die snelheden te halen.

Maar stel dat ik alles afstel om de snelste ronde te rijden, kan ik dit dan officieel maken (voor hpv belgie dan...) Want ik kan wel beweren een bepaalde snelheid te halen maar dat is maar een woord hé. Kan er bv. iemand van hpv komen klokken ofzo?
Happiness is not a destination, it is a way of life

Plaats reactie