Verkenning van het Maasland 2

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#16 Bericht door rik »

't Ziet er naar uit dat het goed weer wordt van 't weekend, dus er zijn geen excuses om niet te komen :roll:
Tenzij dat jullie mijn lelijke kop niet willen zien :P
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#17 Bericht door slangetje »

Heb afgesproken met bukker om een weekendje te gaan fietsen, heb die alleen al 14 dagen niet meer gehoord (en heb alleen mailadres). Dus zou wel kunnen dat ik kom.

Welke snelheid wordt er gemiddeld gereden? Als ik wil overnachten, wat kost dat en wat moet ik meebrengen?
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#18 Bericht door rik »

slangetje schreef:Welke snelheid wordt er gemiddeld gereden? Als ik wil overnachten, wat kost dat en wat moet ik meebrengen?
De snelheid die gereden wordt is die van de langzaamste deelnemer. In dit geval zal het waarschijnlijk rond de 20km/u zijn.
Overnachten kost helemaal niets en je kan dan best een slaapzak of zo meebrengen.
DF 269
Ice sprint1 26"

BartC
Kopman
Berichten: 552
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 22:23
Postcode: 3545
Fiets: Optima Stinger
Locatie: Halen
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#19 Bericht door BartC »

Allez, het ligt dus vast... wij gaan er niet bij zijn. We gaan onder ons eens een klein tochtje rijden in plaats van eerst nog meer dan een uur in de auto te zitten om van ons weekendje af te komen...

Geniet in ieder geval van het tochtje, en volgend jaar zijn we er hopelijk wel weer bij :p
stuur me een bericht als je de [url=http://www.gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=3684]Gentse Liggers kaart[/url] wil kunnen bekijken/bewerken.
Leg je erbij neer... en fietsen wordt zoveel leuker
Optima Stinger EX, M5 26/20 en KMX X-class

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#20 Bericht door Edje »

Rik ga enkel zaterdag afkomen met de wagen tot aan 59, mijn rug wilt matje nog steeds niet, dus geen risico's nemen.


PS voor zij die over autostrade komen hou rekening dat dit weekend weer enkele bruggen op het klaverblad worden ingereden, dus vertraging mogelijk
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#21 Bericht door slangetje »

Zijn er nog mensen uit het waasland die rijden (en plaats hebben voor fiets en mij in de wagen)?

Anders is het de de trein. 155 km op zondag terug fietsen is me net iets te veel van het goede... Hasselt is niet zo ver uit de buurt...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

tom
Kopman
Berichten: 546
Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
Postcode: 0000
Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
Contacteer:

#22 Bericht door tom »

slangetje schreef:Zijn er nog mensen uit het waasland die rijden (en plaats hebben voor fiets en mij in de wagen)?

Anders is het de de trein. 155 km op zondag terug fietsen is me net iets te veel van het goede... Hasselt is niet zo ver uit de buurt...
Niet Waasland maar wel de Antwerpse Zuiderkempen.
Als jij met de trein gaat, kom je dan niet langs Heist-Op-Den-Berg? Dat is op slechts 2 km van mijn deur. Laat me weten langs waar je gaat. Ik zou je ook bijvoorbeeld kunnen ophalen in Herentals.

Voor je terugrit kan ik je afzetten bij Mechelen. Das dan 50 km omweg. :( voor mij. Voor vrienden doe ik omwegen. EN mensen die ik nog niet ken, krijgen 1 keer het voordeel van de twijfel.
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#23 Bericht door slangetje »

tom schreef: Voor vrienden doe ik omwegen. EN mensen die ik nog niet ken, krijgen 1 keer het voordeel van de twijfel.
Omweg moet je niet doen, heb gemaild naar een vriendin uit Genk en mijn nicht uit Bilzen of ik vrijdag kan blijven pitten... Anders vraag ik het hier. Als ik alleen rij, kan mijn fiets in de auto (ja in een corsaatje)...

Is het eigenlijk een probleem dat ik geen lid ben van HPV?
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#24 Bericht door Edje »

nee hoor als het een HPV tocht is betaal je 2 € meen ik voor de verzekering als niet lid. Voor de rest genieten fietsen en mooi weer meebrengen :twisted:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

tom
Kopman
Berichten: 546
Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
Postcode: 0000
Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
Contacteer:

#25 Bericht door tom »

slangetje schreef:- Omweg moet je niet doen, ...

- Als ik alleen rij, kan mijn fiets in de auto (ja in een corsaatje)...

- Is het eigenlijk een probleem dat ik geen lid ben van HPV?
- OK we zien je wel als je er aan komt. Dan zullen we dus met 5 zijn. :D

- idd een corseetje niet onderschatten :) Ik heb 13 jaar met zo een karreke gereden en mijn Baron kon er in!!! Van de achterdeur tot 2 cm van de voorruit :lol: Op een slechte dag heb ik het per totale gereden en toen beslist dat mijn volgende karreke op maat van mijn fietsen moest zijn. Kwestie van zot en blijven botsen. :lol: :lol: :lol: Sindsdien kan ik meerdere ligfietsen meenemen. :D

- Sinds wanneer heeft Rik's tour iets met HPV-dingens te maken?! :? Ik ben nooit lid geweest van HPV en zal dat ook nooit zijn en daar heb ik een verdomd goede reden voor.
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#26 Bericht door Edje »

he ti nie tomdat je verzekering betaald dat je lid bent van HPV he, is enkel aangenamer voor hij die organiseerd, die kunnen ze niet pluimen als er iets misloopt
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#27 Bericht door slangetje »

Ik hou het onder voorbehoud, hoor gisteren van me vriendin dat ze haar werkend weekend wisselde en dus thuis is. Gezien haar tempo op 15 a 18 ligt, mag ze niet mee. Omdat ze 2 van de 3 weekends werkt, trekken we wel graag samen op als ze dan es thuis is...

Misschien toch nog CV? Ik laat me wel horen, zodat je weet of je op me hoeft te wachten.
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

tom
Kopman
Berichten: 546
Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
Postcode: 0000
Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
Contacteer:

#28 Bericht door tom »

slangetje schreef:- Gezien haar tempo op 15 a 18 ligt, mag ze niet mee.

- Omdat ze 2 van de 3 weekends werkt, trekken we wel graag samen op als ze dan es thuis is...

- Misschien toch nog CV? Ik laat me wel horen, zodat je weet of je op me hoeft te wachten.
- Breng haar ook mee! Wij hanteren het GL-principe, dus aan gelijk welk tempo is iedereen welkom.

- Maar ik begrijpt dat als je niet veel quality time hebt, dat je dan liever een weekend met je partner alleen door brengt.

Van de sympathieke tourders van de GL zul je op CV niet veel tegen komen. Zelfs van de GL-racers zullen er dit jaar veel minder komen opdagen dan de vorige jaren. Maar misschien kunnen jullie beiden afkomen naar Kampenhout Fietst: promotiedag : zat 4 juli 2009 : http://gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=5343
Jullie zijn zeker welkom op 21e Gordel van Gent op 13/09/2009 : http://gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=5430
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#29 Bericht door rik »

slangetje schreef:Ik hou het onder voorbehoud, hoor gisteren van me vriendin dat ze haar werkend weekend wisselde en dus thuis is. Gezien haar tempo op 15 a 18 ligt, mag ze niet mee. Omdat ze 2 van de 3 weekends werkt, trekken we wel graag samen op als ze dan es thuis is...

Misschien toch nog CV? Ik laat me wel horen, zodat je weet of je op me hoeft te wachten.
Waarom mag ze niet mee???
Ons tempo is het tempo van de traagste deelnemer, dus die eventuele 20km/u verlagen we indien nodig. Geen enkel probleem!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#30 Bericht door slangetje »

rik schreef:Waarom mag ze niet mee???
Omdat ik ook graag eens fiets zonder om te vallen...

Mireille
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Plaats reactie