Sunrider van Marcel

Meld hier als je fiets gestolen is.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Sunrider van Marcel

#1 Bericht door rik »

Blijkbaar is de sunrider van marcel, die hier ook regelmatig vertoeft, gestolen: http://www.ligfietslover.blogspot.com/2 ... sssss.html
Laat ons allemaal helpen uitkijken naar deze ferrarirode sunrider, want zo'n diefstal kan natuurlijk absoluut niet! Sterkte Marcel!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#2 Bericht door marksje »

Ze zijn niet dik gezaaid de sunriders, dit moet dus uitkomen., alhoewel...
als hij door een "joyrider" gestolen is dan is er een kans dat hij hier of daar compleet vernield wordt terug gevonden of slechter nog werd hij gedumpt is in een kanaal.
Uitkijken en vingers kruisen.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#3 Bericht door skywise »

Als ik Marcels verhaal lees, doet het mij denken aan een georganiseerde misdaad. Het zou mij niet verwonderen dat de dief speciaal glas of ander scherps heeft gelegd met de verwachting dat er mensen hun fiets noodgedwongen moeten achterlaten. En dan staat daar ineens een blinkende sunrider... Gelukkig voor Marcel was ie blijkbaar verzekerd tegen diefstal - knappe zet! Ik heb voor de veiligheid altijd minstens twee reservebanden mee (vanaf morgen drie!) inclusief buitenband voor vanvoor. En laat helemaal niet graag mijn WAW achter in 't midden van 't stad! Maar de mijne is dan ook niet verzekerd (want omnium had ik hem volgend jaar al volledig opnieuw betaald...)
Skywise (WAW 558 & 011)

Elco
Junior
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 12:55
Fiets: Nazca Fuego
Locatie: noord brabant
Contacteer:

#4 Bericht door Elco »

Je zou inderdaad zeggen hij moet ergens opduiken.
Ik hoop niet dat hij door vandalen is meegenomen. Amsterdam ligt vol met grachten. Maar je gaat ook niet zomaar met een velomobiel slepen die 2 lekke banden heeft??

Gebruikersavatar
ironpatje
Helper
Berichten: 414
Lid geworden op: wo 13 mei 2009, 10:09
Postcode: 3150
Fiets: giant tcr
Locatie: haacht
Contacteer:

#5 Bericht door ironpatje »

misschien hebben ze een spuitbus gebruikt (vlug de banden opgepompt), om er snel mee weg te komen :?:

Afbeelding

Plaats reactie