Schelde-fietstocht

Planning en voorstellen van toertochten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

hans, normliter zal ik erbij zijn, dus als ik het heel goed begrepen heb, de velomobiel thuis laten (zou de limit wel kunnen gebruiken, is bijna geplamuurd, nog niet gespoten, ) maar de hurri staat tiptop aangemodderd, in orde dus.
hoever ligt temse eigenlijk van gent met de fiets (langs de schelde)?
moest ik dat doen, dan ga ik er halfweg weer tussenuit en zou een middagmaal wel welkom zijn.

zijn er intussen nog mensen uit de buurt van gent of verder die ook van plan zijn mee te fietsen.?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#32 Bericht door Ward De Meyer »

Frank II schreef:Dit is het enige wat ik heb. Het is het centrum van Wilrijk (De Bist / Kern)
Dankje ik vrees als ik ga dat ik rechtstreeks van Brasschaat naar Temse rijd zonder te passeren in Wilrijk... (Is voor mij te veel omrijden)


Groeten,
Ward
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#33 Bericht door graddus »

Wouter, vlgs mij heb jij een perfekte verzameling routeboekskes om zo'n afstand in uit te zoeken, maar ik denk wel dat je via de schelde een behoorlijke poos onderweg zal zijn. Ikzelf kan helaas zondag niet van de partij zijn ivm. familiale bezigheden, maar ik zou wel graag eens tot aan Temse komen om ulle uit te zwaaien. We zien nog wel.

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#34 Bericht door Ward De Meyer »

Hans, Ik zal er waarschijnlijk dan toch geraken...(Ik kan een fietske van Tim krijgen)
Optima Stinger EX met Aeropunt

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#35 Bericht door Ward De Meyer »

Hallo liggers vanuit Antwerpen, ik rij toch mee vanaf de Bist in Wilrijk naar Temse.
Optima Stinger EX met Aeropunt

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#36 Bericht door Frank II »

OK, laten we als volgt afspreken:

Voor diegene die via Wilrijk gaan en voor diegene die tussenin willen aanpikken.
10u De Bist voor het gemeentehuis van Wilrijk (groot plein)
10.30-10.45u Hoboken aan het veer naar Kruibeke.

Veer vaart om het half uur (info Marc Zaan) tot 18.00u

Gebruikersavatar
Trobken
Neo Prof
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 11:17
Postcode: 9140
Locatie: Temse (Temst)
Contacteer:

Afstand Gent-Temse

#37 Bericht door Trobken »

Wouter schreef: hoever ligt temse eigenlijk van gent met de fiets (langs de schelde)?
Volgens iemand vanop m'n werk die 't al gedaan heeft met de fiets is het 60km omdat je ook veel bochten maakt. MAAR Wouter, momenteel zijn er 2 stukken onderbroken en is 't daar op die onderbroken stukken 1 grote modderpoel, dus geen aanrader!

Gewoon langs Beervelde over Lokeren langs Hamme, Elversele tot bij mij rijden, veel korter en dus veel sneller en op zondag echt niet druk... vanaf Hamme kan je wel de Durme volgen als alternatief...

Tot zondag....

Ahja, spaghetti is enkel 's avonds hoor... maar in Temse zijn er genoeg bakkers die je hun waren wel willen verkopen... :P

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

#38 Bericht door Brechtix »

Wouter schreef: zijn er intussen nog mensen uit de buurt van gent of verder die ook van plan zijn mee te fietsen.?
'k Peizet wel. Hangt af van de zaterdagavond ervoor...
Laatst gewijzigd door Brechtix op vr 29 okt 2004, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#39 Bericht door Duckjibepete »

joe de mannen,

eerste bijdrage op jullie forum.
Heb ondertussen via Greet vernomen dat we naar Temse komen afzakken met zeker 7 liggers uit het antwerpse die dus verzamelen aan de bist in Wilrijk om 10 u. Voor diegenen die het nog niet doorhebben, sta daar niet om 9 u hé want je mag een uur langer in je nest liggen stinken! Winteruur dus!
See ya in Temse!

Peter - matzwarte tai-gele helm, jullie kennen me al wel van bij De Gordel en Gent fietst.

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#40 Bericht door graddus »

Peter? Is dat den diejen met zijnen helm en iedere keer een andere fiets met een nieuw levensverhaal? :lol:

Gebruikersavatar
Trobken
Neo Prof
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 11:17
Postcode: 9140
Locatie: Temse (Temst)
Contacteer:

Nog een berichtje

#41 Bericht door Trobken »

Totaal geen idee met hoeveel we gaan zijn en voorlopig weet ik nog maar van 3 mensen die NA de tocht spaghetti blijven eten...

A la bonheur! 't Weer zal alvast meezitten, de sfeer vermoedelijk ook!

Tot zondag hé meisjes en jongens, & vergeet dus NIET:

WINTERUUR!

(vertrek 13u zomeruur :wink: , 12 uur winteruur!!!!)

Gast

#42 Bericht door Gast »

Hans : zal aanwezig zijn om 12 uur.
Spaghetti : neen. Niet dat ik uw kookkunst niet vertrouw, maar ik kom om te fietsen en niet om te eten.
Ik moet trouwens 'voor het donker thuis zijn' want ik kom rechtstreeks met de fiets en moet dus ook nog thuis geraken.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#43 Bericht door Wouter D »

patrick, ik zou wel willen meerijden, maar zou eventueel wel willen weten wanneer je vertrekt uit wetteren.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#44 Bericht door Wouter D »

voila zie de dag zit erop, ik heb iets minder gereden dan gepland. ben nl in temse op de trein gestapt richting gent daar ik met wat pijn zat ter hoogte van de enkel, zal wel van niet genoeg te fietsen zijn. Toch heb ik ca. 115 km op de teller staan, de tocht verliep heel goed in een mooie omgeving, zonder te veel te moeten depanneren, alleen bij mij een lekke band in het begin. op het einde een paar mensen die wat minder snelle rit wilden, terecht, de meesten hebben meer dan de kms van de tocht alleen gedaan en waren erna ds nog niet thuis ook.


hans, nog eens bedankt voor de mooie organisatie, kaartje meegeven is idd wel een heel mooi gedacht, ga daar eens moeten aan denken als we onze volgende tochten voorberijden.
volgend jaar weer he.

wouter
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

de fotootjes van de scheldetocht van 31 okt 2004 dus

#45 Bericht door Duckjibepete »

vindt je via op volgende link
http://community.webshots.com/album/208685884OAYTmU

ik weet ook wel dat de maand verkeerd is!

tot de volgende, Peter

Gesloten