24 mei in beveren
- marini
- ploegleider
- Postcode: 2610
- Fiets: carbonlowracer
- Contacteer:
24 mei in beveren
deze keer is het een avondkoers ,met de scheldetocht vers in de benen ben je opgewarmd. Er zijn wedstrijdrijders die beide doen vandaar.
voor allen zaterdag avond dus om 19uur koersen.
piste open vanaf 6uur.
voor allen zaterdag avond dus om 19uur koersen.
piste open vanaf 6uur.
Laatst gewijzigd door marini op za 17 mei 2008, 18:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
en dan nu verbouwen....
- wost
- the travelling cook
- Postcode: 9220
- Fiets: Velo-de-Ville
- Contacteer:
iets meer info graag.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.
- Luc Willaert
- General Manager
- Postcode: 8400
- Fiets: Mango 137
- Contacteer:
- Jan.E
- catering
- Postcode: 3520
- Fiets: te veel fietsen om op te noemen
- Contacteer:
Je hebt gelijk Luc, al moet ik zeggen dat alles op mekaar afstemmen niet altijd even gemakkelijk is. De datums van de wedstrijden zijn al vastgelegd tijdens het indoorseizoen. Ik ben al superblij dat ze willen rekening houden met mijn wachten. De meeste wedstrijdrijders zijn rond de tafel gaan zitten om de datums te bepalen. We mogen al blij zijn dat het zo democratisch gaat.
- wost
- the travelling cook
- Contacteer:
Nu heb ik nog niet meer info over wat er te doen is in Beveren.
En voor de rest je kan blijkbaar nog zo vroeg iets vastleggen dan nog kan er iets tussenkomen.
En hier wordt weer eens bewezen dat hpvb geen rekening houdt met tourtochten en er dus alleen is voor wedstrijdrijders.
Krijgen we nu discussie?
Kunnen we geen betere kalenderafspraken maken?
En voor de rest je kan blijkbaar nog zo vroeg iets vastleggen dan nog kan er iets tussenkomen.
En hier wordt weer eens bewezen dat hpvb geen rekening houdt met tourtochten en er dus alleen is voor wedstrijdrijders.
Krijgen we nu discussie?
Kunnen we geen betere kalenderafspraken maken?
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.
- kleintje
- Helper
- Fiets: een echte kadett
- Contacteer:
Ik stel voor dat iedereen die dag doet wat hij het leukst vindt. En als dat vlammen is naar Beveren om nog te koersen ook goed... Als dat gezellig natafelen is daar bestaat ook publiek voor. Ieder zijn meug; leven en laten leven en niet moeilijk doen... De tocht staat vast, de koers ook als je beide wil doen, de verantwoordelijkheid niet bij de organisatoren leggen, maar bij jezelf.
- marini
- ploegleider
- Postcode: 2610
- Fiets: carbonlowracer
- Contacteer:
We hadden daar wel rekening mee gehouden hoor wost.
Het was op vraag van een aantal rijders om het op de zelfde dag te doen. hierdoor moest er maar een keer de afstand afgelegd worden.
voor mij geen probleem, ik ging normaal meerijden en daarna koersen. Het schoolfeest heeft daar anders over beslist. Het zal alleen maar koersen worden.
Nu achteraf gezien brengt dat wel een aantal probleempjes mee natuurlijk. Want je moet idd weg van de tafel wil je op tijd zijn voor de koers.
Het lijkt mij beter om volgende keer het toch niet samen te laten vallen.
Het was op vraag van een aantal rijders om het op de zelfde dag te doen. hierdoor moest er maar een keer de afstand afgelegd worden.
voor mij geen probleem, ik ging normaal meerijden en daarna koersen. Het schoolfeest heeft daar anders over beslist. Het zal alleen maar koersen worden.
Nu achteraf gezien brengt dat wel een aantal probleempjes mee natuurlijk. Want je moet idd weg van de tafel wil je op tijd zijn voor de koers.
Het lijkt mij beter om volgende keer het toch niet samen te laten vallen.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
en dan nu verbouwen....
en dan nu verbouwen....
- wost
- the travelling cook
- Contacteer:
Voor mij is dit geen probleem hoor. Ik moet om 10u op nen trouw zijn.
Vind het idee van tourtocht combineren met wedstrijd wel goed. Maar we moeten dan beter afspreken zodat iedereen vooraf op de hoogte is.
Waar, hoe laat en wat is de wedstrijd?
Vind het idee van tourtocht combineren met wedstrijd wel goed. Maar we moeten dan beter afspreken zodat iedereen vooraf op de hoogte is.
Waar, hoe laat en wat is de wedstrijd?