amsterdamse "ligger"

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marcel
Junior
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:19
Fiets: Nazca
Locatie: amsterdam
Contacteer:

amsterdamse "ligger"

#1 Bericht door marcel »

een goedemddag mensen!!

ben danwel geen belg maargoed neem deze quate maar letterlijk:P
Ligfietsers uit Gent en wijde omgeving.
ik heb in februari jl een nieuwe en toen tevens de 1e ligfiets gekocht .
Afbeelding

heb sins dien meer dan 300 km gereden, hier voor heb ik nog nooit op een ligger gereden:P in 1996 ben ik besmet geraakt aan het fiets virus in assen bij de drenthse rijwiel 4 daagse :D maar deed dat enkel op "bukkers" zat en nog steets bij goed weer hele dagen op de fiets, vind het super lekker om een met de natuur te wezen. ik ken de omgeving van amsterdam nog niet heel erg super goed, kom namelijk zelf uit groningen, maar dat gaat inde komende tijd hele maal goed komen, hoop eens vaker liggers tegen te komen wand erg veel kom je die niet tegen ( ik niet dan:p ) enkle met speciaale liggers tourtochten:d
met de landelijk ligfetsdag die onlanks geweest is, heb ik mee gedaan aan de 70 km:d ze hadden keiveel regen voorspeld, maar viel gelukkig wel mee en was drukken dan ik verwacht had:D heb er echt van genoten, liggers zijn leuke mensjes:D:D:D:D is toch een select gezeldschap

woensdag 2 april jl heb ik de nieuwe sunraider beteld:d
erg duur maar zoww super vet, toen we terug kwamen van die fiets route van de landelijke ligfietsdag zag ik hem staan ik was meteen smoorverlieft haha zag er zow vet uit, en had nog een beetje op de spaarrekening staan.... waarshijndelijk woord die halfe wegen juni geleverd

http://www.sunrider-cycles.com/foto-video/index.php

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#2 Bericht door Jef »

marcel schreef:ben danwel geen belg maargoed neem deze quate maar letterlijk:P
Quote:
Ligfietsers uit Gent en wijde omgeving.
Welkom, en troost u er zitten (liggen) hier nog aardig wat landgenoten van u. :lol:

Veel fun op je ligger en op het forum. 8)
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
fred101060
kmvreter v/d maand
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 06 apr 2005, 18:10
Locatie: purmerend
Contacteer:

#3 Bericht door fred101060 »

He' Marcel,

Welkom hier, en als je in of rond Amsterdam een orange mango ziet laagvliegen dan ben ik dat waarschijnlijk .
www.kingstar.nl
mijn sponsor

Gebruikersavatar
marcel
Junior
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:19
Fiets: Nazca
Locatie: amsterdam
Contacteer:

#4 Bericht door marcel »

heej fred:p geloof dat ik je dan wel es gezien heb tussen de bedrijfjes door;p lol:D

jij doet tog elke dag naar amsie fietsen? meende dat te lezen vanmorgen:P wel knap hoor:d echte bikkel haha lol

ik heb onlanks die niewe sunraider besteld:d lijkt me zooww vet!! ben nu soort van laag vliegend op en nazca:P net nog even rondje centrujm gedaan;p wiboutstraat, centraal station dam en dan via museumplijn weer naar oost:P lol ff in 30 minutjes op me dooie akterje:d

zoww vet ligfietsen!!:D:D:D:D:D egt geweldig:D gaat een wereld voor je open hihihih

Broeno
Helper
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 13 feb 2008, 1:06
Postcode: 8790
Fiets: Azub Max
Locatie: Waregem
Contacteer:

#5 Bericht door Broeno »

Welkom bij het selecte clubje van de bekeerde ligfietsers! :wink: Veel succes (en plezier!) met de ligger en laat es weten wat het wordt met de Sunrider hé.

Groeten uit het verre exotische Zuid-West-Vlaanderen. :P
@brunomobiel

tom
Kopman
Berichten: 546
Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
Postcode: 0000
Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
Contacteer:

#6 Bericht door tom »

Welkom Marcel,

Als je een wagen hebt waar je ligfiets in kan, kom dan maar eens naar België. Altijd lol op onze tourkes.

Naar CV kom ik jaarlijks en als ik wat aansluitend verlof kan nemen, tour ik ook rond in midden Nederland.
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.

Gebruikersavatar
marcel
Junior
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:19
Fiets: Nazca
Locatie: amsterdam
Contacteer:

#7 Bericht door marcel »

tom schreef:Welkom Marcel,

Als je een wagen hebt waar je ligfiets in kan, kom dan maar eens naar België. Altijd lol op onze tourkes.

Naar CV kom ik jaarlijks en als ik wat aansluitend verlof kan nemen, tour ik ook rond in midden Nederland.
heb er wel over na gedacht... maar helaas heb geen auto:S
misschien dat ik wel e de nazca in de trein kan doen ofzo maar heb net gekeken en maar via ns maar gent kend die nie ofzow:S zal wel es vragenbij survice gedoe

iemand engig idee hoe veel km het is van amserdam naar omgeving gent?:P

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#8 Bericht door crash-quest-dummy »

via NS tot in Antwerpen en dan verder op www.nmbs.be plannen tot 'omgeving' :wink: Gent.
Stop Fueling Around

Gebruikersavatar
kleintje
Helper
Berichten: 273
Lid geworden op: do 27 apr 2006, 16:45
Fiets: een echte kadett
Locatie: overslag
Contacteer:

#9 Bericht door kleintje »

de afstand zal zo een km of 220-250 zijn ( Amsterdam Gent).

In twee dagen moet dat goed te doen zijn

Gebruikersavatar
marcel
Junior
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:19
Fiets: Nazca
Locatie: amsterdam
Contacteer:

#10 Bericht door marcel »

ummmm is idd wel tedoen ja denk ik zo, ga het denk ik doen met de sunrider maar wil daar eerst ff aan wenne vor dat ik die lange ritten mee doen ga maar lijkt we wel erg leuk om te doen belgie lijkt me erg leuk fietsen:D

Plaats reactie