Gent Fietst

Planning en voorstellen van toertochten

wie gaat mee

ikke wel
7
58%
sorry, had al andere plannen
5
42%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Willem
Helper
Berichten: 470
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 22:44
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: 9000 Gent
Contacteer:

#16 Bericht door Willem »

Ik zal er normaal gezien bij zijn.
Willem Van Besien

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#17 Bericht door Wouter D »

we hebben een korte route gevonden die we op een uurtje of drie gemakkelijk kunnen rijden, ik of we gaan hem deze week nog gaan verkennen vanaf het weer het een beetje toelaat, helaas vandaag wsk niet meer, maar we zien wel.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#18 Bericht door Wouter D »

het word de lieveroute, een dezer ga ik em met de hurri gaan verkennen al dan niet in het gezelschap van brecht en anderen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
dematn
Supporter
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 18 jul 2004, 14:20
Postcode: 9000
Fiets: greenspeed GTS trike
Locatie: Gent
Contacteer:

#19 Bericht door dematn »

Hey de Lieveroute is prachtig, ik heb ze al gedaan. Er zit hier en daar een stukje onverhard of slechte weg, maar het uitzicht maakt veel goed. I'll be there! En 11u is tenminste nog een katholiek uur om af te spreken... 8u op een zondagmorgen vond ik echt niet te pruimen... :p
Mattias, free your bike and your ass will follow

Gebruikersavatar
wim
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 20:59
Postcode: 2930
Fiets: M5 low racer
Locatie: België
Contacteer:

#20 Bericht door wim »

Als het weer ok is, ttz redelijk droog zal 'k er ook bij zijn.
Zou wel graag op tijd terug zijn in Gent om nog een en ander te zien van het fietsgebeuren.

ps - waarom geen poll geplaatst voor dit bericht - lijkt me iets overzichtelijker om te zien wie meegaat.
Wim Willems

Gast

#21 Bericht door Gast »

Bij goed weer benik van de partij!

Gast

#22 Bericht door Gast »

Langs waar gaat de route overal?, mischien datik dan ergens kan inpikken onderweg...

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#23 Bericht door Wouter D »

voor zover ik er al ingeslaagd ben te verkennen weet ik dat ze passeert aan uw kant van de hansbeke-brug.
voor dat we aan de brug komen rijden we aan dezelfde kant van het kanaal gent-brugge en ook aan die kant van schipdonk.

daarvoor rijden we vooral door het platteland van lovendegem.

wij gaan via coupere er naartoe rijden, met dien verstaande dat we niet de brug over en langs schipdonk gaan rijden, maar wel gewoon brug over, stukje vlaanderen fietsroute volgende om daarna in te pikken op de lieveroute.

kan je een beetje volgen.

na de brug heb ik zo een sterk vermoeden dat hij regelmatig langs de lieve zou moeten passeren. en ik zou een tussenstopje willen doen int 'oud lieveke' indien we daar passeren. ik hoop van em morgen toch ff volledig te kunnen fietsen, al heb ik nie overdreven veel tijd morgen, maar zal zien, misschien kan ik het wel ergens tussen pakken.

anders word het verkenning op zondag tijdens de rit he, brecht brengt dan wel zijn kaart mee, en wij proberen zoveel mogelijk bordjes te vinden.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#24 Bericht door Gast »

Ik zal probere morgennamiddag hier ergens bordjes te gaan zoeken. Het weer ziet er wel niet al te vree deftig uit voor zondagvoormiddag, daarom zou ik later bij de groep komen omdat ik dan beetje later kan vertrekken thuis.

Gast

#25 Bericht door Gast »

das toch deze route he: http://www.fietsenmoetkunnen.be/42/42%20Lieve.htm ?

Waar pikken jullie in op de route?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#26 Bericht door Wouter D »

ja, dat is deze route, damn, had ik niet eerder gevonden. net ff gebeld naar dries oftie het kaartje paar keer wil afprinten, positief, verder wist hij me t vertellen dat de route heel goed is afgepijld, dus mag geen probleem vormen. tot morgen dan zeker. anders moet je als je inpikt op de route maar eens een belletje geven, zal mijn telefoon bij me hebben. dan vertel ik e wel waar we ongeveer zitten.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#27 Bericht door Gast »

moeten opgeven wegens problemen met men achtervering (lost langzaam) :( :( :( :(, hebik nog proberen oplossen met pomp bij familie, ma das gaf het tegenovergestelde effect, kgaan er es serieus moeten naar kijken :? , hoe was het anders nog op de tocht?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#28 Bericht door Wouter D »

de tocht is nog goed verlopen, zeker na de spaghetti die een groot aantal onder ons heeft genoten op dat terras. op naar de volgende natuurlijk?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#29 Bericht door Luc Willaert »

Daarnet op VRTnieuws eventje Dries zien blinken in de WAW

Groeten

Luc

Gebruikersavatar
Willem
Helper
Berichten: 470
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 22:44
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: 9000 Gent
Contacteer:

#30 Bericht door Willem »

stijn schreef:moeten opgeven wegens problemen met men achtervering (lost langzaam) :( :( :( :(
Aha, daarom was je plots verdwenen... Ik hoop dat het een herstelbaar probleem is. Nog goed dat je niet ver van huis was.
Willem Van Besien

Gesloten