De Gordel : 5 september 2004

Planning en voorstellen van toertochten

Ga je mee ?

ja
6
50%
nee
6
50%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#61 Bericht door Wouter D »

marini, je moet neit ongerust zijn, we blijven met uitzondering van afdalingen onder de dertig rijden, we rijden toch rustig tempo en de heren ligfietser die even willen sneller rijden worden niet belemmert maar wachten ons net zoals op andere tochten op op strategische punten.

met hoeveel zijn we?

met een korte telling van mensen die zich via het forum gemeld hebben en mensen die buiten het forum iets lieten weten kom ik op een afgeronde zeventien liggers.

mooie groep, vind je niet?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#62 Bericht door Wouter D »

voila zie de gordel zit er weer op, welgeteld 106 km gereden met om en bij de 16 liggers dacht ik en onderweg nog twee liggers gesignaleerd.

Het was leuk kennis te maken met jullie allen (deze die ik nog niet kende) en samen te toeren, weliswaar heb ik de laatste km mijn egoisme even laten zien, maar was vooral om hoofdzakelijk verzuring tegen te gaan. Zeker met die temperaturen.

Al bij al weinig pech gehad, eerst vijf km een lekke band van Toy, gelukkig konden we dit rap verhelpen en verder ietsje radicaler. Mattias die zijn achtrderailleur breekt, afgevoerd wordt naar depannagepost waar ze lijk niet echt veel kunnen doen. toen (moest ik veel eerder op gekomen zijn) hebben we zijn derailleur maar verwijdert en schakeltje of twee uit de ketting en zonder verder, gelukkig beschikte hij nog over naafversnelling.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

#63 Bericht door toy »

Het was een gezellige tocht met al die liggers. Wouter alvast nogmaals bedankt voor de hulp van m'n lekke band na 4 km :wink: en sorry voor de vergissing dat je mij niet had zien passeren toen jullie aan het wachten waren op de achterblijvers.
Marini ik heb veel bewondering gehad voor je zelfbouw fiets die het 100 km heeft uitgehouden met niet altijd de beste wegen.

Dit was zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Toy

Gebruikersavatar
dematn
Supporter
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 18 jul 2004, 14:20
Postcode: 9000
Fiets: greenspeed GTS trike
Locatie: Gent
Contacteer:

#64 Bericht door dematn »

't was inderdaad weer een hele belevenis, die gordel. Volgend jaar moeten we dat zeker overdoen, zo mogelijk met nog meer liggers. Ook zonder derailleur heb ik dolle pret beleefd! Juist nog dit: Luc, als je dit leest, mijn schoenen liggen nog in de koffer van je auto. Bel me aub even op: 0496/431697; of heeft iemand het nummer van Luc, dan bel ik hem zelf op...
trouwens, ik vind dat Wouter een prijs verdient voor de meest originele bel... :p
Mattias, free your bike and your ass will follow

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#65 Bericht door marini »

ja het was goe , zeker voor herhaling vatbaar.
maar ne prijs voor die toeter vind ik wa overdreven zene
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gast

#66 Bericht door Gast »

Willem schreef:Voor alle duidelijkheid: is de afspraak nu om 8u aan het St.Pietersstation?
stom, stom, stom ....... stom. :oops:

Op zondagmorgen kwam ik terug met een bus uit Zwitserland met afstapplaats...... Gent St Pierre !! En dit om 7 uur 's morgens. En ik had materiaal mee om te fotograferen. Kon ik gerust een uurtje wachten en wat sfeerfotos maken vooraleer de trein naar Waregem te nemen.

Hoe kon ik dat vergeten? En ik had nochtans de gordeltopic gelezen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#67 Bericht door Wouter D »

oh, dat kan je later ook nog he, de twee volgende weekends krijg je nog kans genoeg voor sfeer foto's.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

FOTOS

#68 Bericht door Luc Willaert »

Hier een tiental foto's van ons gordeltochtje

Groeten

Luc

http://community.webshots.com/user/lucasann

Gast

#69 Bericht door Gast »

Wel dat was een gaaf tochtje met enkele moeilijke klimmen en nog veel plezantere afdalingen.
Gelukkig dat jullie riepen toen ik besloot op mijn eentje een andere weg te volgen, maar ja die dame-wegwijzer hield mij ook niet tegen. Ik denk dat zij stond te gapen naar al dat liggend geweld dat die helling kwam afdonderen.

Ik zie er naar uit nog eens mee te kunnen rijden met jullie bende.
Waarschijnlijk kom ik dan ook naar Gent de 19e.

Gesloten