2008 - langeafstandstochten

Planning en voorstellen van toertochten
Bericht
Auteur
Gast

#76 Bericht door Gast »

Hier Tihamer.
http://www.cyclo.be/SiteFBC-BBR/FR/Intr ... ?Langue=NL
Let dan wel even op dat BRB-rijden bij de BBR (wat heb ik een hekel aan afkortingen) niet hetzelfde is als BRM bij de Belgische randonneurs.be.

En maak u geen zorgen om kilometers te maken. Nu zondag ga ik om 08.00 u van start voor de BRM 200 in Lambersart (Fr - voorstad van Rijsel). Naar Nieuwpoort via Wervik, Passendale, Diksmuide en terug via Hondschoote, Arnèke, Cassel (14% omhoog!) en Merville.
Hoeveel kilometers heb ik tot nu toe in 2008? Géén enkele. Dat wordt dus een megagrote lijdensweg. Maar ik heb er zelf voor gekozen.
http://les.cyclanthropes.free.fr/

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#77 Bericht door quattrovelootje »

Patrick Pevenage schreef:Hier Tihamer.
http://www.cyclo.be/SiteFBC-BBR/FR/Intr ... ?Langue=NL
Let dan wel even op dat BRB-rijden bij de BBR (wat heb ik een hekel aan afkortingen) niet hetzelfde is als BRM bij de Belgische randonneurs.be.
Bedankt Patrick. Als ik het dus goed heb, ben ik automatisch in orde kwestie B.A. als ik lid word van de B.B.R. (met dien verstande dat ik het lidmaatschap van 31,50 € kies) en kan ik zo met een lidkaart aan brevettochten deelnemen zonder verdere problemen kwestie verzekering ?

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#78 Bericht door Wouter D »

thx patrick,
deed me eraan denken dat ik vorig jaar via een wtc vereniging ook lid was van bbr, en dus oook die boekjes ontvangde. (ontving? )
heb me opnieuw ingeschreven, want was al een tijdje op zoek naar een vereniging hier in de buurt die daarbij aangesloten was.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#79 Bericht door Gast »

allewedertje schreef:Als ik het dus goed heb, ben ik automatisch in orde kwestie B.A. als ik lid word van de B.B.R. (met dien verstande dat ik het lidmaatschap van 31,50 € kies) en kan ik zo met een lidkaart aan brevettochten deelnemen zonder verdere problemen kwestie verzekering
Inderdaad Tihamer. Met zoiets ben je volledig vrij van zorgen, en niet alleen tijdens de tochten zelf, maar ook tijdens de gewone georganiseerde fietstochten en ook voor gelijk welke sportbeoefening in privé-sfeer.
Je bent gedekt bij ongeval met lichamelijke verwonding, en gedekt als je burgerrechtelijk aansprakelijk voor de schade kunt gesteld worden.
Je familiale verzekeraar zal dat ook wel enigszins plusminus allemaal dekken, maar je neemt bij de BBR die uitgebreidere verzekering die toch nog méér biedt en volgend jaar denk ik eraan die duurdere verzekering ook te nemen.

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#80 Bericht door quattrovelootje »

Patrick, bedankt, ik heb vanochtend het inschrijvingsgeld overgemaakt, dus dat is weeral een zorg minder !

Maar hoe zit het met al diegenen die hier hadden gepost dat ze ook gingen meerijden, hoe zit het met jullie ? Er komt maar weinig reactie op mijn vraag hoe het met de B.A. is gesteld .... Of zal ik daar als enigste ligger moeten opvallen :wink: ?

Tihamér -liever niet alleen :?
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#81 Bericht door Wouter D »

tihamér, kom alvast niet met je AW, want dan kan ik niet volgen.
aangezien ik ergens kon lezen dat het parkoers niet echt vlak te noemen is, kom ik met de hurri, anders was het wsk de jester geweest
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Stijnsmb
Belofte
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 29 aug 2007, 16:18
Contacteer:

#82 Bericht door Stijnsmb »

spruitje schreef:tihamér, kom alvast niet met je AW, want dan kan ik niet volgen.
aangezien ik ergens kon lezen dat het parkoers niet echt vlak te noemen is, kom ik met de hurri, anders was het wsk de jester geweest
Op basis waarvan denk je met de hurri gemakkelijker te tijden op een niet echt vlak parkoers?


Stijn
Voorlopig nog zonder ligfiets... Challenge Fujin beviel enorm na testrit.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#83 Bericht door Edje »

op basis van ervaring vrees ik :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#84 Bericht door quattrovelootje »

spruitje schreef:tihamér, kom alvast niet met je AW, want dan kan ik niet volgen
Ik zou de tocht het liefst met de XP doen, maar ik zou niet weten hoe ik die daar moet krijgen. Zoals het er voorlopig uitziet, zal het toch idd met de AW worden ....

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#85 Bericht door Wouter D »

ach, ik heb iemand gekend die met een xp naar gent kwam gefietst, ligt lier dan zoveel verder?
of stop je de AW in de auto?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#86 Bericht door quattrovelootje »

Als ik een overnachting voor en na kan regelen, kommik met de fiets naar Lier.
En nee : dat is voor mij niet zo ver als Gent -en wss minder kans om verloren te rijden ook :wink:

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#87 Bericht door quattrovelootje »

We zijn intussen al een week verder, en ik heb buiten een mailtje meteen na mijn inschrijving online, nog altijd niks vernomen van de BBR. Beetje vreemd, vinnik. Ik had eerlijk gezegd intussen toch al wel iets met de Post verwacht ... Hopelijk volgende week zekerst ....

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#88 Bericht door Wouter D »

dat zat ik me daarnet ook al af te vragen, waarom ik niets ontving;
maar was weer aan mijn aandacht ontsnapt
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#89 Bericht door quattrovelootje »

Heb gister dan toch de langverwachte zending gekregen : mijn lidkaart en het tijdschrift. Dat is dus weeral een zorg minder !
Nu alleen nog genoeg km's maken tegen de 22e ....

Tihamér -jammer dat de 270km op de motor van afgelopen nacht niet meetellen :(
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#90 Bericht door Wouter D »

ook ik heb vandaag de zending gekregen,
ik ga proberen nog een beetje te fietsen en anders fiets ik de 22ste iets rustiger he (of probeer ik dat toch)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie