Kirsten & Jimmy met de ligger op reis

Reisvoorstellen, minitrips (NL, L, F, D)
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Mysterio
Helper
Berichten: 419
Lid geworden op: do 26 jan 2006, 23:19
Postcode: 9990
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: Maldegem
Contacteer:

#31 Bericht door Mysterio »

Op pagina 2 wordt zoveel positiefs geschreven! Het doet me goed te zien dat er nog heel wat mensen zijn met 'levensinzicht'. Want soms wordt je depri van de jachtige en blinde wereld om je heen :wink:

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#32 Bericht door wost »

Patrick heeft gelijk wat betreft het feit dat wereldreizigers die zichzelf in de probllemen werken met ons geld uit die problemen worden gehaald.

Moeten daarom alle wereldreizigers thuisblijven?

Bijlange niet, gaan jongens, maar gebruik uw verstand onderweg.

Vanharte een superervaring gewenst.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#33 Bericht door rik »

allewedertje schreef: Langs de andere kant .... ik heb de afgelopen weken tijdens mijn opleiding in Genk zoveel mooie stukken België (in een flits) gezien waarvan ik nog niet eens het bestaan wist :oops: , plaatsen waarbij je je afvraagt waarom een mens het soms toch zo ver gaat zoeken. Die plaatsen ga ik binnenkort terug bezoeken, deze keer met de fiets ipv gemotoriseerd. En dat zal niet voor zo héél veel "later" zijn, en al zeker niet tot voor "als ik met pensioen ben, dan ..." :D
En waar zijn die mooie stukken dan wel??? Eerlijk delen met je (forum)vriendjes, hé :lol: :wink: :lol:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#34 Bericht door quattrovelootje »

rik schreef:En waar zijn die mooie stukken dan wel??? Eerlijk delen met je (forum)vriendjes, hé :lol: :wink: :lol:
Rik, dat zijn er eiglijk teveel om op te noemen en daarbij komt nog : op de meeste plaatsen zijn we aan zo'n hoge snelheid voorbijgescheurd, dat je nauwelijks de tijd had om van de omgeving te genieten. Maar vooral in Limburg en in Wallonië waren er echt streken waarbij ik dacht : "Is dit België ? Amai mijne frak !" Zijn me zeker bijgebleven : de omgeving van knooppunt 44 van het Limburgs netwerk en de omgeving van Villers-sur-Lesse (Route du Maquis -zie onderstaand fotootje). Als ik vandaag niet moest gaan werken, zat ik al lang op mijn fiets op één van die plaatsen !

Tihamér -kan gelukkig wel met de fiets naar het werk :wink:
Bijlagen
P1020110klein+.jpg
i ride my bikes to ride my bikes

Gast

#35 Bericht door Gast »

allewedertje schreef:...en de omgeving van Villers-sur-Lesse (Route du Maquis -zie onderstaand fotootje)...
Tihamer, op de foto zie ik de Semois in Rochehaut, en niet de Lesse. Ik zou het moeten weten want ik heb er al drie verschillende keren staan op kijken.

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#36 Bericht door quattrovelootje »

Patrick Pevenage schreef:
allewedertje schreef:...en de omgeving van Villers-sur-Lesse (Route du Maquis -zie onderstaand fotootje)...
Tihamer, op de foto zie ik de Semois in Rochehaut, en niet de Lesse. Ik zou het moeten weten want ik heb er al drie verschillende keren staan op kijken.
Dat zou best kunnen, de naam van het dorpje waar we toen zijn gestopt om te eten was Villers-sur-Lesse, daarna ging het zo snel dat ik niet alle plaatsnamen heb kunnen lezen :oops:
Gelukkig zijn we op dat uitkijkpunt gestopt omdat er rokers in onze groep zaten, vandaar de foto. Ga in elk geval zeker die route een keer met de fiets rijden, én genieten van de omgeving !

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
kleintje
Helper
Berichten: 273
Lid geworden op: do 27 apr 2006, 16:45
Fiets: een echte kadett
Locatie: overslag
Contacteer:

#37 Bericht door kleintje »

stukken België (in een flits)
Welke opleiding deed jij weer in Genk? :twisted: :twisted: ( Sorry kon he t niet laten)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#38 Bericht door Edje »

ik zou gewoon zeggen kimmy en jimmy have fun ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

jean peinture
Neo Prof
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 10 nov 2004, 19:21
Postcode: 3500
Fiets: rans stratus + birdy tour
Locatie: Hasselt
Contacteer:

#39 Bericht door jean peinture »

De eerste keer dat ik voor een jaar de wereld ging verkennen was net na mijn studies NADAT ik zeven maanden lang 's nachts auto's was gaan maken in Genk aan de band. Zonder enige twijfel het geld dat me het meeste plezier en inzicht heeft verschaft. Dat was een voettocht naar West Afrika... enorm van genoten en nu bijna tien jaar later nog evenveel goesting en ook al even vele jaren aan het werk en ... tja het bloed kruipt waar het niet gaan kan. ik zal er binnenkort nog eens op uit trekken. Deze keer met de fiets en deze keer ga ik ook eens denken aan tijdskrediet... ik draag tenslotte ook al een heel tijdje bij en zal het nog lang mogen doen (als er nog pensioen overschiet ooit...)

geniet van het reizen maar ook van het werken he;-)
"De wereld is een boek. Wie niet reist, leest enkel één bladzijde." (Augustinus)

Plaats reactie