zondag16 september bij de afsluiting van antwerpen fietst geven wij een demonstratie ligfietsen in de vorm van een koers van een uur. (wedstrijd zelf waarschijnlijk 50min) een aanrader want men verwacht bij goed weer veel toeschouwers.
start als ik mij niet vergis om 10u30 STIPT. gelieve op tijd aanwezig te zijn. De organisator vraagt om iets verder af te spreken en dat is bij mij thuis , oudebaan 90 WIlrijk (is achter de hoek)ze verwachten veel volk.
Tegen 10u bij mij is dus geen overbodige luxe
zondag 23september de gekende stratenomloop maar wel een straat verder dan vorig jaar , altijd een leuke wedstrijd met eveneens veel toeschouwers. we zijn dan ook de enige wedstrijd tijdens die straatfeesten, fun verzekerd.
Avondkoers op 5oktober dacht ik .check www.hpv.be
zondag 14oktober
en dan het Belgisch kampioenschap, onder het motto "zet de schaar in uwe duktapestroomlijn" weer ongestroomlijnd, tweede voorwaarde is dat je minstens twee wedstrijden moet meerijden voor het belgische supperprestige zodat je toch een minumum aan wedstrijdervaring hebt. Nog geen wedstrijd meegedaan ? de eerste twee datums dan zeker vrijhouden. Indien je toch wil meerijden en mits je verlichtende omstandigheden/redenkan aanbrengen kan je eventueel een wildcard aanvragen maar daar beslist het bestuur over.
wildcardgelden mogen gestort worden op het gekende rekeningnummer.

we starten waarschijnlijk om 12uur met 10ronden tijdrit en daarna het cruterium van 1uur.