mocht er iemand zin hebben in een training door het wel redelijk heuvelachtige Hageland.
dan wil ik wel eens voor de route zorgen.
ik had gedacht aan +-65 met een stuk of6-7 klimmetjes erin.
goed voor de weerstand.
laat maar weten of je interesse hebt.
jonathan- doet dat dagelijks
bergtraining
-
- Kopman
- Postcode: 3545
- Fiets: Optima Stinger
- Velomobiel: Quest
- Contacteer:
Hmm, klinkt wel eens interessant.
Afhankelijk van de hoe stijl de klimmetjes zijn zal het misschien wel gewoon mijn doelstelling zijn om niet te moeten afstappen.
Bart, die op zijn weg van Halen naar Leuven ook een paar heuveltjes tegenkomt... (en ze bergaf altijd leuker vindt dan bergop)
Afhankelijk van de hoe stijl de klimmetjes zijn zal het misschien wel gewoon mijn doelstelling zijn om niet te moeten afstappen.
Bart, die op zijn weg van Halen naar Leuven ook een paar heuveltjes tegenkomt... (en ze bergaf altijd leuker vindt dan bergop)
stuur me een bericht als je de [url=http://www.gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=3684]Gentse Liggers kaart[/url] wil kunnen bekijken/bewerken.
Leg je erbij neer... en fietsen wordt zoveel leuker
Optima Stinger EX, M5 26/20 en KMX X-class
-
- Nieuweling
- Postcode: 3210
- Contacteer:
Houd het van hieruit ook in het oog !
Ben wel niet zeker dat alle bergjes kunnen worden overwonnen zonder voet aan grond te zetten .
Een mens moet echter ergens beginnen, zodus laat maar iets weten !
Zal Messelbroek de startplaats zijn of word er direct afgesproken aan de voet van één of andere klim ?
Grtz
Ben wel niet zeker dat alle bergjes kunnen worden overwonnen zonder voet aan grond te zetten .
Een mens moet echter ergens beginnen, zodus laat maar iets weten !
Zal Messelbroek de startplaats zijn of word er direct afgesproken aan de voet van één of andere klim ?

Grtz
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
giet het gewoon eens in een toerke, dan zien we allemaal of het goed is 

Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
-
- Kopman
- Postcode: 3545
- Fiets: Optima Stinger
- Velomobiel: Quest
- Contacteer:
Augustus zit voor mij redelijk vol... Het laatste weekend is er al een biertocht gepland (als ik me niet van datum vergis), dus om dat weekend ook nog eens een training te gaan doen is misschien teveel van het goede.
Ik heb in september normaal wel redelijk veel tijd, dus dan zou het moeten kunnen. In principe maakt het uur dan voor mij niet zo heel veel uit, aangezien ik dan verlof heb.
Ik heb in september normaal wel redelijk veel tijd, dus dan zou het moeten kunnen. In principe maakt het uur dan voor mij niet zo heel veel uit, aangezien ik dan verlof heb.
stuur me een bericht als je de [url=http://www.gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=3684]Gentse Liggers kaart[/url] wil kunnen bekijken/bewerken.