Marksje

Meer informatie en foto's van onze leden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

Re: Wout

#46 Bericht door marksje »

Johan DP schreef:Ondertussen is Wout al bijna één maand !
Lukt het zowat met de nieuwe functies van iedereen ?
.....
Buiten af en toe eens met het "koechken" rondrijden hou ik mij nog een beetje op afstand, maar wacht als hij op fietsleeftijd komt...de loopfiets en driewieler staan al klaar :lol:
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#47 Bericht door marksje »

Deze morgen, net zoals de vorige dagen, spijts de lichte ijzel toch met de fiets op weg, maar...zwiep :!: boem :!: skrsssssgh :!: :? jas gescheurd, elleboog geschaafd, ferme blauwe plek op de plaats waar je rug eindigd, zijkant zadel geschaafd, deraillieur geschaafd (gelukkig niets meer dan dat), en ego ingedeukt :( ...morgen start ik weer met de fiets.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

jonathan

#48 Bericht door jonathan »

gepofte kastanjes zijn nog wel lekker trek het u niet aan.

Nou ja dat heb je met 2 wielen he en dit weer, deze morgen ging de condor ook opeens de nukkige toer op maar die BA's helpen wel.

Gebruikersavatar
Apollo69X
Nieuweling
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 06 nov 2006, 12:35
Postcode: 3110
Fiets: Nazca Fuego
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

#49 Bericht door Apollo69X »

...morgen start ik weer met de fiets
En gelijk heb je! Natuurlijk jammer van de schrammen op de fiets, maar ik ben vooral blij dat het lichamelijk leed al bij al beperkt gebleven is. Laat het niet aan je hart komen hé kerel! Eén val maakt de winter niet :wink: (of hoe was het spreekwoord...)

Had er gisteren ook wel schrik voor, maar in de namiddag was gelukkig het ergste ijs al van de baan. Heb toch maar rustig gereden in de bochten aan de waterkant, je weet maar nooit :?

Ik vrees dat het vandaag gene vette gaat worden, ik zie hier de sneeuwvlokjes dwarrelen... Wel romantisch, maar bij gebrek aan vriendin voor de moment had ik liever een droog wegdek gehad om met m'n nieuwe liefde de baan op te gaan :P Maar je kan niet alles hebben zeker... en eigenlijk moet ik nu toch studeren. Zal mss mijn extra tijd vandaag benutten om mijn eerste bevindingen te schrijven over de Fuego 8)
beter één wiel op de grond, dan twee in de lucht...

Plaats reactie