Den Brecht

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Den Brecht

#1 Bericht door Wouter D »

toch ook leuk in zijn karreke
Bijlagen
brechtbis.JPG
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

#2 Bericht door Brechtix »

Vrienden,

mijn naam is Brecht en ik ben verslaafd.

Naast de TriSled Kickback en de Flevo Alleweder heb ik me nu ook nog een Challenge Mistral aangeschaft.

Niet dat ik me plots bekeerd heb tot de tweewielers... Het was een te schoon' okkazie: Rohloff achter en Son naaf voor, voorvering, luchtvering achter, aerovelgen, ventisit... waar voor zover ik kan zien nog geen sleet op zit (2 seizoenen oud). Er staan fotookes van op de site van ligfiets.be, trouwens: http://www.ligfiets.be/html/start.php?t ... e=pictures

Wat ik er nu ga mee doen wat de velomobiel en de trike niet kunnen, weet ik nog niet. Het fietst in alle geval heel lekker, ik voel me er direct op thuis. De zetel ligt platter dan normaal, wschlijk zit er een kortere achterdemper op. Ligt stabieler op de weg dan de hurri, en toch goed voor gooi- en smijtwerk, een ideaal off-road en klimfietske. Van de snelheid kan ik nog niet veel zeggen, moet nog wat ketting bij steken en klikpedalen, beter dan verwacht wel. Kortom ik ben nog positief verrast over de rij-eigenschappen.

Ik ga er wat mee experimenteren, handig om eens op de trein mee te nemen en wat te gaan Ardennen; ondertussen doe ik nog wat ervaring op met tweewielers want de Yada wordt steeds concreter. Dan misschien de rohloff eraf halen, terug standaard onderdelen op steken, ik kan zeker iemand plezier doen met deze fiets.

Meanwhile I'm happy!!!

Gr,
Br.
Laatst gewijzigd door Brechtix op ma 30 aug 2004, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."

Larry Page

Plaats reactie