Antitankkanaal

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Harry59
Helper
Berichten: 279
Lid geworden op: wo 15 feb 2006, 17:57
Postcode: 2280
Fiets: Slyway Explorer Ultegra
Contacteer:

Antitankkanaal

#1 Bericht door Harry59 »

Weet er iemand of het Antitankkanaal (van Oelegem tot Maria-ter-Heide -Brasschaat) berijdbaar is met de ligfiets? Is er een verhard fietspad over de hele lengte of moet je met de waterfiets?
Slyway Explorer Ultegra

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#2 Bericht door Frank II »

Is een onverharde stevige bosgrond, dus geen grind.
Bij nat weer is het met mijn Fujin niet te doen omdat deze zijn voorwiel geweldig onstabiel is in los zand of zand met een slijklaagje er bovenop.
Maar in princiepe is het een mooi berijdbare bosweg waar je gemakkelijk met 2 naast elkaar kan rijden (behalve aan de poortjes).

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

verdoeme, ergens toets geraakt tijdens tiepen, tekst weg, kan ik weer herbeginnen.

ben ff te rade gegaan bij spinnekopje... blijkt dat we tijdens ecotrip alles bereden hebben dat er aan fietsbaar pad ligt langs het anti-tankkanaal. een aantal forummers zal bevestigen dat het bij droog weer alleen maar aan te raden is om het eens te rijden.

néé tihamér, ik denk niet dat die "zandbak" daar nog bij hoort.
bij nat weer is het ook te doen hoor, indertijd hebben we eens een knooppuntroute gedaan met gentse liggers in antwerpen (wanneer doen we dat nog een keer jongens?) was beetje modderen, (weet je nog graddus?) maar best plezant.

dus alleen maar een aanrader.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie