Netjes voorstellen; Bak

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Bak
Junior
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 13 aug 2006, 12:14
Fiets: Nazca Pioneer
Locatie: Haarlem, NL
Contacteer:

Netjes voorstellen; Bak

#1 Bericht door Bak »

Eens laten zie dat ik netjes ben opgevoed, eerst voorstellen als je ergens nieuw binnenkomt...

Mijn naam is Hans Bak en kom al geruime tijd bij jullie buurten en meelezen als anonieme gast. Na de kat uit de boom gekeken te hebben vond ik dat het tijd was me aan te melden, dus zo gedaan.

Ik ben niet geheel nieuw als ligfietser, maar eigenlijk meer een heropstapper. Tweeeneenhalf jaar gelden heb ik mijn Nazca Pioneer als onderstuur fiets gekocht. De testrit ging prima, wel wat onwennig maar wel goed. Het onwennige zou wel slijten dacht ik in al mijn enthousiasme. Dat viel toch een beetje tegen en ik bleef wat onzeker in het verkeer, durfde de stad niet door en lag gewoon niet echt ontspannen.
Nadat ik m'n fiets bijna een jaar niet had aangeraakt, ben ik eens gaan proberen of een bovenstuur niets voor mij zou zijn. Na een proefritje op een bovenstuur Pioneer gemaakt te hebben, was ik weer helemaal aangestoken door het ligfiets-virus.
Na een beetje informeren bleek een stuur van Optima ook prima te passen, voordeliger en direct verkrijgbaar bij de fabriek in IJmuiden (voor mij fietsafstand, sterker nog lopend nog te doen).

Dus nu rijd ik weer als een blij mens op mijn ligger en heb nu veel meer vertrouwen in de fiets en in mijn eigen kunnen.

Naast de ligfiets gebruik ik voor het dagelijkse woon-werkverkeer een Brompton in combinatie met de trein. Voor mij een onovertroffen combi, 50Km enkele reis is teveel om te fietsen :lol: .

Waarschijnlijk zal ik niet zo heel veel gaan schrijven ende reageren omdat ik meer een lezer dan een schrijver ben, maar een eerste vraagje heb ik al in het hoofd...

Groeten,
Hans
Bijlagen
De mijne
De mijne
"Think outside the bun"

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#2 Bericht door Edje »

Succes met de aangepaste ligger and WELCOME
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
dani263
Helper
Berichten: 386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 15:58
Postcode: 1910
Fiets: Trike Hase Lepus Comfort - zwarte uitvoering
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#3 Bericht door dani263 »

Welkom!!! Fiets ziet er mooi uit! Veel plezier ermee! :D
Greetz,
Danielle

13/09/2006: zwarte Hase Lepus trike.

Auto: Paardenkracht toevertrouwd aan ezels

Plaats reactie