De Fiets is door de Kerk!!!!!

Meer informatie en foto's van onze leden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#16 Bericht door Edje »

Was eigelijk open vraag HBiker, zo lee rik ook iets bij he ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#17 Bericht door Jef »

Proficiat met je aankoop en tot op een toertocht.

Die conditie komt wel, gewoon alle dagen een klein stukske en voor ge het weet doe je grote tochten.

En als het u op een idee mag brengen, ik gebruik de vensterbank van ons kantoor als 'droogrekje' voor mijn fietskledij. :shock: Zekers na een zondvloed zoals vandaag.
Ik heb er ook voor gezorgd dat ik steeds een stel droge fietskleren op het werk heb (in mijn schuif) :idea: om in gevallen zoals vandaag toch lekker droog te kunnen vertrekken op mijn werk. 8)
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
dani263
Helper
Berichten: 386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 15:58
Postcode: 1910
Fiets: Trike Hase Lepus Comfort - zwarte uitvoering
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#18 Bericht door dani263 »

JefS schreef:Proficiat met je aankoop en tot op een toertocht.

Die conditie komt wel, gewoon alle dagen een klein stukske en voor ge het weet doe je grote tochten.

En als het u op een idee mag brengen, ik gebruik de vensterbank van ons kantoor als 'droogrekje' voor mijn fietskledij. :shock: Zekers na een zondvloed zoals vandaag.
Ik heb er ook voor gezorgd dat ik steeds een stel droge fietskleren op het werk heb (in mijn schuif) :idea: om in gevallen zoals vandaag toch lekker droog te kunnen vertrekken op mijn werk. 8)
Bedankt!!! :D Ben nog steeds blij maar heb ook nog steeds de zenuwen wegens het grote bedrag dat ik geïnvesteerd heb in iets dat hopelijk blijft duren!
Spijtig dat jullie allemaal zo ver wonen en dat ik geen auto heb waar een trike in past, anders zou ik snel eens naar weet ik waar rijden om met jullie af te spreken. Maar dat komt er nog wel van!

Conditie gaat inderdaad wel een hele tijd duren! Vandaag niet meer kunnen doen dan naar en van het werk te rijden. 6 km en ik kapot!
Heb wel regenbroek gekocht en dito jas. Moet wel manier vinden om die op 't werk te laten drogen zonder dat baasje attack krijgt van het gedruppel op de grond :lol:
Greetz,
Danielle

13/09/2006: zwarte Hase Lepus trike.

Auto: Paardenkracht toevertrouwd aan ezels

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#19 Bericht door Jef »

Vandaag niet meer kunnen doen dan naar en van het werk te rijden. 6 km en ik kapot!
Dat is dan al 6 km meer dan de voorbije 20 jaar :wink: Als ge het zo bekijkt ben je al een reuzenstap voorruit. :lol:

Leg uw baaske uit dat fietsers veel gezonder zijn en dus beter presteren op het werk, wie weet koopt hij u dan een echt droogrek :P
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
dani263
Helper
Berichten: 386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 15:58
Postcode: 1910
Fiets: Trike Hase Lepus Comfort - zwarte uitvoering
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#20 Bericht door dani263 »

JefS schreef:
Vandaag niet meer kunnen doen dan naar en van het werk te rijden. 6 km en ik kapot!
Dat is dan al 6 km meer dan de voorbije 20 jaar :wink: Als ge het zo bekijkt ben je al een reuzenstap voorruit. :lol:

Leg uw baaske uit dat fietsers veel gezonder zijn en dus beter presteren op het werk, wie weet koopt hij u dan een echt droogrek :P
Goed gezien van die 6 km!!!! :P
Tja.... baaske en droogrek...... zal 't em eens vragen als hij terug is uit verlof! Wordt waarschijnlijk niks, maar zal wel weer lachen worden! :P
Greetz,
Danielle

13/09/2006: zwarte Hase Lepus trike.

Auto: Paardenkracht toevertrouwd aan ezels

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#21 Bericht door Wouter D »

zeg dani,

je zegt dat het spijtig is dat je geen auto hebt waar die lepus in past, maar als dat ding toch in enige mate vouwbaar is en je bent in zeker mate invalide, kan je er dan niet eenvoudig mee op de trein? zoals met een rolstoel?

in dat geval kan je zelfs binnenkort je auto verkopen :)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Koster
Neo Prof
Berichten: 232
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 12:30
Postcode: 8501
Fiets: Strada
Locatie: Bissegem
Contacteer:

#22 Bericht door Koster »

Proficiat met je aankoop Dani!

Gebruikersavatar
dani263
Helper
Berichten: 386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 15:58
Postcode: 1910
Fiets: Trike Hase Lepus Comfort - zwarte uitvoering
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#23 Bericht door dani263 »

Wouter schreef:zeg dani,

je zegt dat het spijtig is dat je geen auto hebt waar die lepus in past, maar als dat ding toch in enige mate vouwbaar is en je bent in zeker mate invalide, kan je er dan niet eenvoudig mee op de trein? zoals met een rolstoel?

in dat geval kan je zelfs binnenkort je auto verkopen :)
Als dat nu toch kon hé!
Spijtig genoeg heb ik geen (of praktisch geen) "voordelen" qua handicap. En dat omdat ik werk als "gewoon" persoon. Ik heb geen recht op vermindering qua treinticketten etc. Dus die trike zal ook wel problemen geven :(

Ga auto nog niet verkopen, moet soms boodschappen doen die wat te zwaar zijn voor trike. En laat niet graag trike onbeheerd achter aan supermarkt en zo meer. Mijn auto is van 1991. Hopelijk rijdt dat ding nog een paar jaar en dan koop ik een nieuwe, iets grotere, type Kangoo of zo!
Greetz,
Danielle

13/09/2006: zwarte Hase Lepus trike.

Auto: Paardenkracht toevertrouwd aan ezels

Gebruikersavatar
dani263
Helper
Berichten: 386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 15:58
Postcode: 1910
Fiets: Trike Hase Lepus Comfort - zwarte uitvoering
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#24 Bericht door dani263 »

Koster schreef:Proficiat met je aankoop Dani!
Hartelijk dank! :) En tot binnenkort misschien!
Greetz,
Danielle

13/09/2006: zwarte Hase Lepus trike.

Auto: Paardenkracht toevertrouwd aan ezels

Plaats reactie