VOETVERWARMERS

Technische aspecten, opties, gadgets, zelfbouw, ...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

VOETVERWARMERS

#1 Bericht door Luc Willaert »

Hallo,

Ik rijd het hele jaar door woon-werkverkeer van Oostende naar Zeebrugge met een focus sport. (32 km enkel).

Tot twee weken geleden had ik heel veel last van koude voetzolen. Dit door de koude wind op de onderkant van mijn schoenen.

Nu heb ik de perfecte oplossing gevonden : zolen met verwarming op batterijen van Hotronic. Wordt in feite meest van al gebruikt in de skiwereld.

Niet goedkoop (150 euro) maar een echte aanrader voor de winterfietsers!!!!

http://www.hotronic.com/


Groeten

Luc - sedert gisteren last van een pijnlijk achillespees - Willaert

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#2 Bericht door Wouter D »

ik heb eigenlijk altijd al genoeg gehad aan de overschoenen, gelijk ze die noemen, maar wel deze met rubberen zool, helaas zijn die nu versleten en ga ik eens een iets anders proberen, alleen zal ik nie veel kans krijgen om ze te testen denk ik, al kan ik ze ook wel gebruiken bij winderig weer he. als de voeten warm zijn is de rest ook warm

maar die voetverwarming is wel geen slecht gedacht denk, straks even kijken, ik denk dat het te vergelijken valt met het elektrische deken.

groeten
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
El Stino
Neo Prof
Berichten: 235
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 11:55
Postcode: 8790
Locatie: Waregem
Contacteer:

#3 Bericht door El Stino »

voor mijn woon/werk verkeer heb ik zoiets niet nodig (slechts 5km enkele rit...)
Als ik 's winters een langere toch doe, doe ik plasticzakjes over mijn kousen en dan in mijn schoenen + overschoenen.
Bij mij is dit voldoende om mijn voeten warm te houden.
Ik heb wel geen last van zweetvoeten; voor iemand die er wel last van heeft misschien minder aan te raden ...
Stijn VDM

Plaats reactie