paastreffen HPVNL 2004

Reisvoorstellen, minitrips (NL, L, F, D)

wie gaat mee naar het paastreffen

ik ga mee met je, vanaf maandag en mee terug
1
20%
ik ga naar het paastreffen, maar rechtstreeks, maar rij wel mee terug
0
Geen stemmen
ik rij de trip mee, maar ga niet mee naar het paastreffen
0
Geen stemmen
ik ga niet mee naar het paastreffen, maar denk eraan mee te rijden met de engelse HPV in het vlaamse tocht
2
40%
ik ga jullie zowieso niet vergezellen, mss lukt het de volgende keer
2
40%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

paastreffen HPVNL 2004

#1 Bericht door Wouter D »

hoi,

zoals de zaken nu staan, ben ik thuis in het begin van paasverlof, de geplande trip kan dus doorgaan, vandaar deze update om te weten wie er nog steeds interesse heeft of al zeker is dat ie met me mee fietst.
meer details vind je op http://www.ligfiets.net/agenda/evenement.php3?id1=981 over het paastreffen is dat natuurlijk.

over de trip himzelf, denk ik dat als we de maandag ervoor vertrekken we ruimschoots de tijd hebben om de ganse kust t.e.m. friesland te doen en alsnog naar de harskamperdennen te fietsen.

De kaarten voor de noorzeeroute heb ik reeds, het enige wat me nog rest is een goede weg uitstippelen naar arnhem, maar misschien kunnen we het anders aan pakken, als we mooi op tijd zijn, kunnen we ook de weg terug aanvatten en dan richting zwolle rijden om ons aan te sluiten bij plat zwolsch, deze toervereniging rijdt daar in groten getal naar toe, dus kunnen wel mee (met de fiets natuurlijk he)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wim
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 20:59
Postcode: 2930
Fiets: M5 low racer
Locatie: België
Contacteer:

paastreffen 2004

#2 Bericht door wim »

Wouter,

Misschien moet je iets meer info geven over de planning.
Je spreekt dus van de maandag ervoor al te vertrekken.
Dat is maandag 5/4 ? 5 dagen tot ginder ?
En hoeveel dagen terug ?
De kortste (auto)weg naar Kootwijk is 250 km, laat staan met de fiets 350 km. Dat doe je toch op 2 dagen ?
En als je de kust neemt lijkt me 3 dagen voldoende.

Ik weet momenteel niet hoe mijn werksituatie dan zal zijn.
En veel hangt af van het weer. Geen zin om in vrieskou of in nattigheid te kamperen.

Dus denk dat tochtje met de Engelsen meer realistisch zal zijn.
Bij mooie weersvooruitzichten wil ik eventueel lastminute nog meerijden, maar dan liever op 3 dagen heen en 3 terug.
Wim Willems

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

planning is eigenlijk niet echt iets waar ik bij stik sta, als ik vijf dagen
ervoor vertrek heb ik ruimschoots de tijd om een weg te zoeken naar kootwijk in de resterende dagen, daarom had ik eigenlijk gedacht om tot friesland te rijden en dan terug naar zwolle waar ik me nog een aantal mensen herinner van een tochtje dat ik aldaar meereed.

ik weet nog niet zeker of ik dat reisje met de hurri doe, dus zou het wel eens kunnen dat ik me aan het weer helemaal niet stoor.

meerijden met de engelsen is natuurlijk ook wel leuk, en ik vindt het belangerijk dat er een aantal van ons meerijden met hen, maar het paasstreffen en de het fietsreisje van ervoor is iets waar ik al langer dan vandaag over spreek. eigenlijk al sinds het vorig paastreffen dat me zo goed bevallen is.

misschien dat ik zelfs geen honderd km per dag doe in de doorreis.
en hier en daar wat vroeger afdwaal om overnachting te vinden bij de een of de andere nederlandse ligger.

het zal er nog van afhangen, en daar bijna nieumand interesse vertoond voor dit plan, hoef ik me weinig zorgen te maken dan om mezelf he.

wat dacht je daarvan.

graag een antwoord en indien je het niet met me eens bent, sta ik erop dat je me wijst op mijn eventuele fouten.

groeten

ps: dit laatste geldt ook voor de andere gentse liggers, jullie weten het, ik ben dol op kritiek.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wim
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 20:59
Postcode: 2930
Fiets: M5 low racer
Locatie: België
Contacteer:

#4 Bericht door wim »

Heb wel interesse, alleen is het weer voor mij de bepalende factor.
Ik wist niet veel van je ervaringen vorig jaar.
Als je natuurlijk bij de een of ander eens kan overnachten en er is een tof sfeertje, da maakt al een heel verschil he.
Ik sluit nog niets uit, ik zie nog wel begin april, ok ?
Wim Willems

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#5 Bericht door Wouter D »

ja hoor, en vorig jaar waren geert en matthias ook wel geinteresseerd, of da nu nog zo is, weet ik nie. in ieder geval is da bij mijn weten in het paasverlof.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#6 Bericht door GeertJ »

Ik ben wel geïntresseerd om mee te rijden maar ik weet gewoonweg niet of ik wel mee ga kunnen, moet eens kijken wanneer dat de examens voor mij vallen, het zou kunnen dat dat wel eens slecht zal uitkomen. Ik hou je er sowieso op de hoogte van.
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
mathias
Helper
Berichten: 289
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 11:06
Postcode: 9050
Fiets: Rode Challenge Hurricane
Locatie: gentbrugge
Contacteer:

#7 Bericht door mathias »

aan al de paasfietsers,

ik ga waarschijnlijk nie mee kunnen rijden om de eenvoudige reden dat ik mij nooit een volledige week kan vrij maken. mijn thesis is daar de oorzaak van. ik hoop dat jullie er daar een feestje van gaan kunnen maken, en dat er genoeg volk van de gentse liggers zal zijn om onze "faam" :twisted: hoog te houden.

en waarmee kunnen we beter afsluiten dan met "donkere kamer"
Mathias

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#8 Bericht door Wouter D »

vorlopig zijn we al met twee en wim en brecht lieten al weten dat ze wel interesse hadden, ik ga dus samen met ward, ik vertrek wel op zes ipv vijf april, omda ward de maandag nog de een of de andere schooltrip heeft

greets
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#9 Bericht door GeertJ »

Met deze meld ik me defenitief af voor de trip naar nederland en het paastreffen. Ik kan niet mee omdat ik nog steeds fiets moet veranderen, dit gaat dus in de paasvakantie gebeuren omdat dat dan de enige moment is dat ik dat op mijn gemak kan doen.
Ik zou zeggen, aan de mensen die wel mee gaan, amuseert u daar goed....
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#10 Bericht door Wouter D »

het paastreffen moet ik voor mezelf ontzeggen, daar ik op paasmaandag alweer vertrek, maar ik den er wel aan toch even over en weer te scheuren naar den helder

want helemaal tot firesland zou wa veel worden denk ik, ik ben da nog nie gewoon he, in het totaal is het een kleine vijfhonderd km enkel.

dus ward, laat ies weten he

groeten

wouter
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#11 Bericht door Ward De Meyer »

Hoi,

okee maandag ging ik met men opa naar Londen... Dus dinsdag vertrekken is okee. Passeren se via Brugge of niet? Om hoe laat moeten de geinteresseerden in Gent zijn?


Ps Heb ondertussen een Baron met staartpuntje aangeschaft dus de 25km halen we wel! :D

Groeten

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#12 Bericht door Wouter D »

ik dacht van dinsdag morgen om om tien uur ergens te vertrekken vanuit gent, lukt dat voor je,

iemand anders nog??

groeten

wouter
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#13 Bericht door Ward De Meyer »

okee om 10 uur bij jou. Zijn er nog die meerijden of hebben ze afgehaakt.
Zijn er nog dingen die ik speciaal moet meenemen?

Groeten

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#14 Bericht door Ward De Meyer »

okee om 10 uur bij jou. Zijn er nog die meerijden of hebben ze afgehaakt.
Zijn er nog dingen die ik speciaal moet meenemen?

Groeten

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#15 Bericht door Wouter D »

zeker je slaap zak, je eigen drankvoorzien, an kunnen we best nu en dan eens in het een of het andere kafeeke stoppen,

rijdt jij gewoon mee naar den helder of rijdt jij dan in je eentje verder naar het paastreffen??

want ik kan er onmogelijk naartoe, want dan mis ik mijn vlucht, en mijn baas zou da nie apprecieren

tot horens
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie