scheldevalleiroute (gent-gavere)

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
mathias
Helper
Berichten: 289
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 11:06
Postcode: 9050
Fiets: Rode Challenge Hurricane
Locatie: gentbrugge
Contacteer:

scheldevalleiroute (gent-gavere)

#1 Bericht door mathias »

vorige week voelde ik het ineens jeuken en ben ik maar eens op mijne velo gaan liggen met het gedacht eens de scheldevalleiroute te volgen die begint aan de brug van merelbeke. ik kan maar een ding zeggen, een route die ze uit een boekske met motocross parcousrs of 4x4 routes hebben gepikt. een totale afrader voor iedereen die meer van zijn/haar fiets dan van kasseien of grind houdt ](*,) . heb hem dan ook maar gevolgd tot in gavere waar ik dan gewoon de kortste weg naar huis genomen heb langs de schelde. thuis was ik nog zeker nie want ik moet ergens een glasscherf gevangen hebben die 15 km voor de meet de intieme zone van mijn achterband wist te berijken #-o . een band vervangen met koude handen is ook al nie zo'n pretje, dus tegen dat ik thuis was had ik kou, kramp van die kou en niet eens een mooie tocht gereden.
laat die rotroute dus gewoon links liggen als ge naar rechts kunt... [-X
tis maar dat ge het weet.
Mathias

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#2 Bericht door Wouter D »

hm, mattias, wat jij nu zegt, het is nu niet de route om te gaan koersen, maar heeft toch wel een ander te bieden,
ik heb em vorig jaar in putje winter gedaan, plus nog een stukje van die andere valleiroute en die is me goed bevallen, natuurlijk mag je niet echt veel tegen grint hebben, en zoveel kasseien (buiten die klim) kom je nu ook niet tegen he.

dus, ik zou hem wel nog eens willen rijden hoor

grzz
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie