JefS

Meer informatie en foto's van onze leden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#16 Bericht door marksje »

marini schreef:marksje, als ge wil weten wat uwe fiets eigelijk kan in de bochten moete is een indoorraceke meedoen, dat is van de bovenste plank zene.
Daar twijfel ik nie aan, maar : 1° mijnen tank is niet direkt gemaakt voor korte sprintjes (voor de rest ook in feite nie) en 2° waarom wordt dat altijd ginder den anderen kant van België georganisseerd ?
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#17 Bericht door Johan Clerx »

Mark,

Als je een kartcircuit aan jouw kant van het land gemotiveerd krijgt om hun infrastructuur op ne zondagvoormiddag ter beschikking te stellen komen de heren zeker die kant op hoor .

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#18 Bericht door Edje »

Mark gewoon een carting zoeken en is een pint gaan pakken, neem eventueel artikeltjes mee van een wedstrijd, en hun oogjes beginnen te blinken eens je het artikel laat zien, dan hebben zij ook is een kans om positief in het nieuws te komen (niet mijn woorden maar die van de eigenaar van carting lommel
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#19 Bericht door marksje »

Ik heb hier in de buurt wel een profesionele cart renstal (met 3 mensen vast in dienst) maar een cartcircuit indoor ?? mogelijks in Kortrijk ? vroeger ooit in Oostende maar dat bestaat niet meer. Anders ????
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#20 Bericht door marini »

Daar twijfel ik nie aan, maar : 1° mijnen tank is niet direkt gemaakt voor korte sprintjes (voor de rest ook in feite nie)
al eens de graddus zijne velo goe bekeken? :D
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#21 Bericht door Luc Willaert »

marksje schreef:vroeger ooit in Oostende maar dat bestaat niet meer. Anders ????
Ben daarnet ook op zoek geweest en inderdaad niet meer terug te vinden. Zijn ze definitief weg?????

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#22 Bericht door Duckjibepete »

marini schreef:
Daar twijfel ik nie aan, maar : 1° mijnen tank is niet direkt gemaakt voor korte sprintjes (voor de rest ook in feite nie)
al eens de graddus zijne velo goe bekeken? :D
diene weegt naar het schijnt meer dan 20 kilo! Ge moet is ni vragen wa nen atleet hij is!!! :lol:

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#23 Bericht door Jef »

Mannekes en meiskes,

'k Zal hier maar voortgaan zekers :?
Zoals elders reeds geschreven, ik heb een Alligt Alleweder gekocht bij Tim.
Sedert vandaag heb ik ook een zicht op de levertijd: eind juli 8)
Dus de dodentocht zal kantje boordje zijn met de Lynx of de AW?
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#24 Bericht door Jef »

Op, gegronde, vraag van Wouter:

Hier dus mijn nieuwe alleweder.
Bij de levering was het licht er nog niet bij. Vandaag ben ik dan naar Tim gereden daar mijn licht er was :?
Ik heb dus maar snel een verlichtingssetje besteld en ook een pinkerset.
Bijbehorend een 6V 7Ah batterij.
Het licht dat Alligt leverd met de alleweders is nu echt niet the top of the bill te noemen.
Vraag mij als "technisch wonder" nu niet verder naar welk licht e.d. er in bestelling is. Er stond een Go-one binnen voor onderhoud en ik heb gewoon tegen Tim gezegd: dezelfde. 8)
Ook nog iets leuks was de bel, die waren we ook in Dronten vergeten. Wel die stak ook in het doosje, een fietsbel waar mijn overgrootvader nog trots op zou zijn.
Bijlagen
Alleweder zonder voorlicht
Alleweder zonder voorlicht
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#25 Bericht door Johan Clerx »

Die verlichting is dezelfde als in de mango en de quest. Een 2.5W en een 5w halogeen.

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#26 Bericht door Jef »

Dank u Johan.
Weeral wat bijgeleerd se, ik word nog een expert op technisch vlak op die manier :wink:
Ik hoop dat ze volgende week binnen is want nu rij ik met een hoofdlampje. Dat denk ik nog 1 week te kunnen, maar dan zal het te donker zijn om daar nog verantwoord mee naar het werk te rijden.
Dus op 9/9 gaat de AW naar Tim en rij ik met mijne Lynx terug naar huis. Hopelijk kan hij dan in die week mijn licht en pinkers monteren en kan ik hem op 16/9 terug gaan afhalen in Kapellen.
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#27 Bericht door Wouter D »

zeg jefs, ik heb hier anders nog zo een lamp liggen hoor, een nieuwe die ik ooit ene paar weken in de limit gebruikte, misschien kan je em wel gebruiken
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#28 Bericht door Jef »

Thnx Wouter, maar bestelling is reeds geplaatst bij Tim.
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#29 Bericht door eeuwige reiziger »

JefS schreef:Hier dus mijn nieuwe alleweder.
Bij de levering was het licht er nog niet bij. Vandaag ben ik dan naar Tim gereden daar mijn licht er was :?
Ik heb dus maar snel een verlichtingssetje besteld en ook een pinkerset.
Bijbehorend een 6V 7Ah batterij.
Het licht dat Alligt leverd met de alleweders is nu echt niet the top of the bill te noemen.
Vraag mij als "technisch wonder" nu niet verder naar welk licht e.d. er in bestelling is. Er stond een Go-one binnen voor onderhoud en ik heb gewoon tegen Tim gezegd: dezelfde. 8)
Ook nog iets leuks was de bel, die waren we ook in Dronten vergeten. Wel die stak ook in het doosje, een fietsbel waar mijn overgrootvader nog trots op zou zijn.
Mooi, nog een velomobiel erbij op de Vlaamse wegen! Veel veilige en aangename kilometers toegewenst!

Heb je er niet aan gedacht voor luxeons te opteren? Me dunkt dat die een betere lichtopbrengst geven (werken op 12V trouwens) terwijl het verbruik een stuk lager ligt?

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#30 Bericht door Jef »

Terwijl een deel van jullie op het HPV weekend zaten ben ik mijn AA gaan afhalen bij Tim.
Zo ziet hij eruit met zijn lichtjes en pinkers erop :lol:
Bijlagen
AA met licht en pinkers
AA met licht en pinkers
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Plaats reactie