Gits - Zele

Reisvoorstellen, minitrips (NL, L, F, D)
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

Gits - Zele

#1 Bericht door marksje »

Net zoals NOD (ergens hierboven) plan ik een bezoekje aan de familie in mijn geboorte"dorp". Ik heb een vraagje over de te volgen weg.
Mijn weg zou er als volgt uitzien. Gits - Roeselare - via kanaal naar Ooigem - langs de Leie naar Deinze en dan.....probleempje.....hoe geraak ik best door Gent om langs de Schelde te arriveren richting Wetteren, Schellebelle, enz (van daar geen probleem meer, weet de weg).

PS De Kortrijkse Steenweg 8) is natuurlijk altijd een alternatief, maar ik had toch liever een iets rustiger weg.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Gits - Zele

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

ma go schreef:Net zoals NOD (ergens hierboven) plan ik een bezoekje aan de familie in mijn geboorte"dorp". Ik heb een vraagje over de te volgen weg.
Mijn weg zou er als volgt uitzien. Gits - Roeselare - via kanaal naar Ooigem - langs de Leie naar Deinze en dan.....probleempje.....hoe geraak ik best door Gent om langs de Schelde te arriveren richting Wetteren, Schellebelle, enz (van daar geen probleem meer, weet de weg).
Ik denk dat je door de LF5 te volgen op een veilige manier van Gent naar Wetteren kan.

Vanaf Deinze kun je de LF53 nemen.
ma go schreef:PS De Kortrijkse Steenweg 8) is natuurlijk altijd een alternatief ...
Zelfmoordneigingen, ma go? Blijf liever nog een tijdje onder ons en laat die steenweg maar links liggen...

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

Re: Gits - Zele

#3 Bericht door marksje »

eeuwige reiziger schreef:
Ik denk dat je door de LF5 te volgen op een veilige manier van Gent naar Wetteren kan.

Vanaf Deinze kun je de LF53 nemen.

kan ik gewoon de LF 53 oppikken in Deinze en volg ik dan LF53 of van die blauw-gele signalen ?

Loopt de LF 53 over in de LF 5 ?
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#4 Bericht door Wouter D »

mago, in deinze de brug ofer leie oversteken en dan leie verder volgen tot in gent, dan ff planneke volgen :p


dus van deinze volgt ge het kanaal verder richting gent.

-das dus eerst schipdonkkanaal/afv van de leie,
- lo-vaart, opteinde rij je onder speybrug door en die moet je op en over rijden; dan altijd blijven volgen langs het water tot je aan waterwegen-T komt, de rest meel ik je wel even door
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#5 Bericht door marksje »

Mailtje ontvangen. Bedankt voor de informatie. Alles eens samengelegd en als ik nu nog verloren rijd dan kan ik enkel tegen mijn eigen "stoeme kop" slaan ](*,)

Van zodra ik het kan passen in mijn werkschema en de weersomstandigheden het toelaten, ben ik schuif; er gaan d'er een paar verschieten in Zeel als den dezen daar toekomt met zijn liggerken :shock:
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Plaats reactie