velomobiel aanschaffen

Informatie en advies voor kandidaat ligfietsers of beginners
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#16 Bericht door Johan Clerx »

WFvN schreef:Ik heb nog geen ervaring met betaald reclamerijden op de fiets (helaas).

Wel kan ik je wat meer wegwijs maken:
http://www.velomobiel.nl/nl/service_body_nl.htm#reklame

Verder ben ik ingeschreven bij http://www.bumperreclame.nl maar je zal dan moeten zoeken naar vergelijkbare Belgische websites denk ik. Ik heb die mensen gewoon een mailtje gestuur met de mededeling dat ik geen auto wil bestickeren maar een nog grotere aandachttrekker. Foto erbij van m'n Versatile, aantal kilometers per jaar etc. Bumperreclame heeft 'Ja' gezegd, nog een ander bedrijf is in onderhandeling of ze mijn fiets ook willen opnemen in hun 'auto' bestand.

Verder is een Nederlander specifiek voor velomobielen bezig. Ik sta ook daar ingeschreven maar heb helaas nog geen sponsor. Wel heb ik één keer een mogelijke aanbieding gehad maar helaas kon ik totaal niet achter dat bedrijf staan dus heb ik het afgeslagen.
http://home.wanadoo.nl/p.de.rond/Opstar ... edrijf.htm
Wilfred,

Peter houdt zich niet bezig met het zoeken van Belgische sponsors (toch een paar maanden geleden nog niet) en een Belgische variant van Bumperreclame.nl heb ik ook nog niet kunnen vinden. Heb een aantal vergelijkbare nederlandse sites eens gevraagd of ze ook in België werken, maar antwoord was steeds negatief.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#17 Bericht door Johan Clerx »

Persoonlijk lijkt het me ook een goed idee om met een alleweder de nodige velomobielervaring op te doen. Het lijkt met wel een stuk moeilijker om sponsoring te vinden op een gedeukte zoveelstehands alleweder. Op een fonkelnieuwe go-one of mango lijkt me dat een heel stuk eenvoudiger

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#18 Bericht door Wouter D »

eeuwige reiziger: war heb jij gelezen dat er verschillende uitvoeringen zijn van de neus??
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#19 Bericht door Edje »

Wouter vroeg ik me ook al af :s neus met bagagerek en zonder bagagerek voor de rest vind ik ook niet veel extra's.

MAAR de laatste dagen heb ik dingen geprobeerd die ik in de toekomst ook is ga uitproberen.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#20 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:eeuwige reiziger: war heb jij gelezen dat er verschillende uitvoeringen zijn van de neus??
Als ik me het goed herinner, heeft Ward me daar indertijd op gewezen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#21 Bericht door Wouter D »

hm, ward za dat wel hebben verzonnen, voor zover ik weet is er zelfs geen mal voor een korte neus, je kan em wel in verschillende uitvoeringen krijgen, zij het dan niet op lengte en niet vermeld op site.
- met kofferdeksel
- zonder kofferdeksel
- race-lichte-versie

voor een kort neus moeten ze een nieuwe mal maken, pasop, ik stelde dat ook al voor hoor, en op die mal na is het een prima idee.
al is een korte neus om je fiets korter te maken van weinig nut aangezien je de waw zonder heel grote moeite kan ontdoen van staart en neus wat em veel korter maakt om in je schuur te passen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gesloten