Watermolenroute - 40km

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wim
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 20:59
Postcode: 2930
Fiets: M5 low racer
Locatie: België
Contacteer:

Watermolenroute - 40km

#1 Bericht door wim »

Deze route kruist de Zwalmroute, Patrick Goethals wist me zondag nog te vertellen dat hij deze ook al gereden heeft.
Indien liefhebbers om eens mee te gaan verkennen, let me know.

-------

De watermolenroute start aan de Zwalmmolen te Munkzwalm en heeft een afstand van ongeveer 40 km.
De fietskaart kost € 1,86 en kan worden afgehaald in het provinciaal infokantoor "De Zwalm" aan de Zwalmmolen of bij de gemeentelijke toeristische dienst.
Laatst gewijzigd door wim op wo 22 okt 2003, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Wim Willems

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#2 Bericht door graddus »

tell me more more more more more more

Patrick
Supporter
Berichten: 11
Lid geworden op: za 13 sep 2003, 7:32
Postcode: 9971
Fiets: M5 LR - Baron
Locatie: Lembeke
Contacteer:

#3 Bericht door Patrick »

Vorig jaar heb ik inderdaad de watermolenroute al eens verkend: mooie route maar niet helemaal LR-friendly. Er zitten een paar (korte) gemene kasseistroken in waarvan een à la patersberg maar dan nog smaller en
hobbeliger. Daar moet je zowieso even klunen, maar verder overwegen wel de typische golvende zwalmwegen en -landschappen, dus in totaal wel een aanrader.
Makkelijkst is om te starten of af te spreken aan de Gaverebrug over de Schelde en zo via Gavere en Dikkelvenne in Meilegem aan te pikken op de route.
Geef maar een seintje om eens af te spreken.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

hm

#4 Bericht door Wouter D »

leuk, die gaverebrug weet ik nu eens wel zijn, toen ik de milieuroute ging gaan verkennen ben ik ook op die brug gestart en dat is ook een route die voor een stuk in de zwalmstreek loopt en ook al niet LR vriendelijk.

(mod! moet ik dit antwoord nu eigenlijk hierbij plaatsen of bij de milieuroute???)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie