Eddy Merckx route (19/10/2003)

Verslagen over evenementen, toertochten, reizen...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

de eddy merkx route

#1 Bericht door Wouter D »

voila, de tocht is gereden, samen met el stino, patrick, wim, renaat, marc en matthias hebben we er een leuk maar toch soms vermoeiend dagje van gemaakt,
Alleen zit ik me een beetje af te vragen waar mario gebleven is, die wilde volgens dit forum zeker meerijden, maar hebben em niet gezien, zelfs nog een kwartier gewacht, dus ff zeggen, dat we nieks tegen forfaits hebben, maar wees dan zo vriendelijk eens een belletje te geven, mijn nr is te vinden in de ledenlijst en die van bepaalde andere gentse liggers ook.

verder denk ik dat we volgend jaar terug gaan, om te izen of het al iets beter lukt of mss zelfs nog slechter... :twisted:

swat, ik denk dat er een paar uitgebreide verslagen zullen volgen, foto's hebben we helaas niet.

greetz
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

bedankt El Stino

#2 Bericht door renaat »

Hey mannen,

ik heb enorm genoten van het tochtje.
Bedankt Stijn om deze tocht voor te bereiden. Er was soms wel eens vertwijfeling als we nu wel of niet moesten afslaan maar dat heeft de pret echt niet gedrukt. Ook de kasseien waren er soms teveel aan maar gelukkig kende Stijn ook een aantal alternatieven. Great.

Welke toer doen we volgende maand????
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

kaartje met de gereden route

#3 Bericht door renaat »

waar een GPS goed voor is.
Bijlagen
De effectief gereden toer
De effectief gereden toer
EDDY MERCKX ROUTE.jpg (106.26 KiB) 6587 keer bekeken
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#4 Bericht door GeertJ »

zag er mij een schoon tochtje uit. Jammer dat ik er niet meer ben geraakt vandaag. Gisterenavond wat te lang opgezeten en dees morgen nog veel te moe om mee te rijden vanuit gent naar oudenaarde en trg.
Zal proberen om er volgende tocht ook bij te zijn, want mijn fietsje kan wat beweging gebruiken, hehe, ik ook trouwens. Heb eventueel zelfs al een idee voor volgende route, wat dichter bij huis, de Nevellandroute, ongeveer 50 km plat.
Grtz
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
mario
Belofte
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 12:32
Postcode: 9300
Fiets: GO-ONE3
Locatie: aalst
Contacteer:

Re: de eddy merkx route

#5 Bericht door mario »

Wouter schreef:voila, de tocht is gereden, samen met el stino, patrick, wim, renaat, marc en matthias hebben we er een leuk maar toch soms vermoeiend dagje van gemaakt,
Alleen zit ik me een beetje af te vragen waar mario gebleven is, die wilde volgens dit forum zeker meerijden, maar hebben em niet gezien, zelfs nog een kwartier gewacht, dus ff zeggen, dat we nieks tegen forfaits hebben, maar wees dan zo vriendelijk eens een belletje te geven, mijn nr is te vinden in de ledenlijst en die van bepaalde andere gentse liggers ook.

verder denk ik dat we volgend jaar terug gaan, om te izen of het al iets beter lukt of mss zelfs nog slechter... :twisted:

swat, ik denk dat er een paar uitgebreide verslagen zullen volgen, foto's hebben we helaas niet.
Sorry :oops: ik was maar een uur te laat. :oops: ik dacht dat jullie om 14u vertrokkkenen was dus om13u45 op de markt.Ben nogal slordig met datums een uren. :oops: :oops: :oops: Mischien volgende keer iets beter vermelden voor Mario :oops:

greetz
Sorry,ben terug beginnen bukken,maar de liefde voor het liggen is er nog steeds.

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#6 Bericht door graddus »

Jammer, je hebt een mooie tocht gemist. Volgende keer beter.

Gebruikersavatar
wim
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 20:59
Postcode: 2930
Fiets: M5 low racer
Locatie: België
Contacteer:

Klein verslagske

#7 Bericht door wim »

Ja, de afwezigen hebben wat gemist.
Ikzelf ben om 11.00 vanuit Landegem vertrokken en via Deinze en Kruishoutem naar Oudenaarde gefietst.
Om 12.00 aangekomen op de grote markt, waar Wouter en Mathias zich al hadden geinstalleerd op een zonnig terrasje.
Tijd genoeg dus voor een spaghetti en een drankje.
Na nog even gewacht te hebben op de Mario, om 13.15 vertrokken richting Kluisbergen.
Ik vond het een ronduit schitterende tocht : prachtige landschappen, pittige klimpartijen, zalige afdalingen, bonkige kinderkopkes ](*,) , slingerende weggetjes. Dit alles overgoten met een stralend herfstzonnetje, dus de pret kon niet op.
Nogmaals een dikke merci voor Stijn, voor dit schitterend initiatief.
Zoals Renaat gisteren al zei : dit forum begint stillekens aan z'n vruchten af te werpen :wink:

Eigen stats : Afstand : 116.6 km, gemidd : 23.4, rijtijd: 4:59, max : 66
Wim Willems

Gebruikersavatar
El Stino
Neo Prof
Berichten: 235
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 11:55
Postcode: 8790
Locatie: Waregem
Contacteer:

Eddy

#8 Bericht door El Stino »

Yep,
het was leuk: mooi weer, mooie route, leuk gezelschap, wat moet je nog meer hebben?
Die Trappist op de markt van Oudenaarde achteraf heeft me dan ook nog dubbel en dik gesmaakt ... \:D/
Stijn VDM

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#9 Bericht door graddus »

Wat kan een mens anders doen dan zich aansluiten bij deze lovende woorden. Bergen zijn prachtig, maar ze zouden plat moeten liggen (of in elk geval iets stroever geplaveid voor mensen met voorwielaandrijving). Heb er desalniettemin van genoten. Volgende keer aan deze kant van de grens? Matthias, had jij het niet eens over een leuke route in het Oost (zeeuws) Vlaamse?

(zie toertochten)

Gebruikersavatar
mathias
Helper
Berichten: 289
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 11:06
Postcode: 9050
Fiets: Rode Challenge Hurricane
Locatie: gentbrugge
Contacteer:

#10 Bericht door mathias »

het was idd een mooie herfstklassieker. voortgestuwd door de zon vlogen we de met kinderkopkes geplaveide hellingen van de vlaamse ardennen op. een pracht van een dag, ideaal voor hydrofobe watjes die toch graag eens afzien :wink:
Mathias

Plaats reactie